BLog

Lesd el a legjobb webáruház marketing trükköket!

Top 10+1 marketing kötelező olvasmány – Must Read

A marketing világában az állandó tanulás és fejlődés kulcsfontosságú a sikerhez. A könyvek nem csupán információforrások; inspirációt, új perspektívákat és megoldási javaslatokat kínálnak a legkülönfélébb kihívásokra. Összegyűjtöttük: a TOP 10 marketing kötelező...

10+1 kötelező olvasmány, ha a webáruház marketing felpörgetése a cél

Webshop app: a jövő e-kereskedelme

Az e-kereskedelem rohamosan fejlődik, és a mobilalkalmazások új dimenziót nyitnak a webáruházak számára. A mobil vásárlások terjedése és a technológia fejlődése a mobilappokat az online kereskedelem egyik kulcsfontosságú elemévé tette. A Statista szerint 2023-ban a...

Webshop app: a jövő e-kereskedelme

Marketing stratégia

Ahogyan a digitális világ mindennapjaink részévé válik, az e-kereskedelem terén is egyre több lehetőség nyílik meg. A webáruházaknak napjainkban már nem elég egyszerűen létezniük az online térben, versenyezniük kell a piacukon, hogy kitűnjenek a többi közül. Ez nem...

Marketing stratégia
Upsell

Upsell

Az upsell egy másik termék, vagy magasabb árú termék felajánlása vásárlás közben. Könnyebb érthetőség végett pár példán keresztül érthetően bemutatom számodra. Webáruházadban valaki épp egy telefont szeretne vásárolni. Miután megtalálta a számára megfelelő...

Kosárérték
Kosárérték

Kosárérték

A kosárérték megmutatja számodra, hogy egy átlagos ügyfél egy vásárlás alkalmával hány forintért vásárol. Webáruház tulajdonosként a legfőbb célod a kosárérték növelése, mely az online marketing területnek egy olyan ága, amellyel nemcsak a marketinges szakember, de...

Stressz

Stressz

A stressz és a marketing lassan szinonímákká olvadnak, annyira képes ez a fajta munka megterhelni az embereket. Ha induló vagy kisvállalkozásként az egész ráadásul a cégvezetéssel együtt ül a nyakadban, akkor garantált, hogy síkideg vagy, illetve leszel hamarosan....

SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A SEO tulajdonképpen egy angol mozaikszó, keresőoptimalizálást jelent magyarul ( Search Engine Optimization) azaz SEO. Weboldal tulajdonosként elengedhetetlen az ismerete, és alkalmazása. A felhasználók bármit keresnek először a Google-ba írják be keresőszavaikat....

Optimalizálás

Optimalizálás

Egy online vállalkozás sikeres működtetéséhez sok részfeladatra van szükség, majd ezeket kell együtt egy egésszé formálni, hogy rendszerként is hatékonyan működjenek. Egy általános képlet úgy működik, hogy a marketing stratégiák forgalmat terelnek a weboldalra,...

Közvélemény kutatás

Közvélemény kutatás

A közvélemény kutatás egy széleskörűen alkalmazott eljárás, ami azt vizsgálja, hogy egy adott eseményhez, vagy termékhez milyen vélemények társulnak. Méri az ismertséget is, hogy az a dolog, amiről szó van, mennyire épült be a köztudatba, mennyire ismerik az...

Értékesítési technikák

Értékesítési technikák

Értékesítési technikák - Az igazi nagy falat: hogyan adj el? Sok technika van, némelyek működnek jól egy típusú vásárlónál és mások másoknál: itt sem úszod meg hogy ismerd meg a piacodat, jobban mint saját magadat és mérj, mérj, mérj. De hogy konkrét segítséget is...

Kulcsszó

Kulcsszó

A kulcsszó valójában nem más mint az a szó vagy kifejezés, melyet a felhasználó beír valamely keresőmotor keresőjébe, mint például a Google. A kapott találati lista alapján pedig megtalálja a keresett terméket, szolgáltatást, vagy a kérdésére, problémájára a...

Primer kutatás

Primer kutatás

Elindítani egy vállalkozást csak megérzésre hagyatkozva, mellőzve a kutatást a legnagyobb ostobaságok egyike. És az hogy szerinted jó ötlet, meg a nagymamád szerint is, az nem kutatás. Ahhoz hogy tudd, mit akar a piac, okvetlenül kutatásokat kell végezned ez tiszta...

Szegmentálás

Szegmentálás

A legfontosabb marketingtevékenység a szegmentálás. A tudatosan kialakított célcsoportok ereje abban rejlik, hogy adott vásárlói kör tényleges igényeinek megfelelően alakítható ki az eladási stratégia. Enélkül vaktában lövöldözöl ami vagy betalál vagy nem....

Gerillamarketing

Gerillamarketing

A gerillamarketing Magyarországon annyira még nem elterjedt, de egyre jobban teret hódító marketingstratégia kisvállalkozások számára. Igen hangzatos neve ellenére elég sokan sokféleképp értelmezik, pedig megértése nem annyira bonyolult. Legfőképp az alacsony...

Reklámeszköz

Reklámeszköz

Reklámeszköz: minden olyan eszköz, mely segítségével a meghatározott célt szolgáló reklám mondanivalóját a célcsoporthoz juttatjuk. Ez az eszköz vállalkozásonként más, mivel az aktuális céltól függ. Reklámeszköz - 4 csoportba sorolhatjuk megjelenési formájuk...

Készen állsz

változást hozni a webáruházad marketingjébe?

Segítek felépíteni!