BLog
Lesd el a legjobb webáruház marketing trükköket!
Top 10+1 marketing kötelező olvasmány – Must Read
A marketing világában az állandó tanulás és fejlődés kulcsfontosságú a sikerhez. A könyvek nem csupán információforrások; inspirációt, új perspektívákat és megoldási javaslatokat kínálnak a legkülönfélébb kihívásokra. Összegyűjtöttük: a TOP 10 marketing kötelező...
Webshop app: a jövő e-kereskedelme
Az e-kereskedelem rohamosan fejlődik, és a mobilalkalmazások új dimenziót nyitnak a webáruházak számára. A mobil vásárlások terjedése és a technológia fejlődése a mobilappokat az online kereskedelem egyik kulcsfontosságú elemévé tette. A Statista szerint 2023-ban a...
Termékleírás készítése: 10 tipp a hatékony termékleíráshoz webáruházakban
- Ne haragudjon, de ezeket a szakszavakat nem értem. Megtenné hogy sokkal kedvesebben és érthetően elmagyarázza, hogy legközelebb mit kell bepipálnom? Ezt az állatorvosi rendelőben hallottam, éppen telefonon beszélt a doktornő valamelyik hivatalos szervvel. Ugye Te...
Webáruház marketing stratégia: Az alapoktól a haladó szintig
Bevezetés: A sikeres webáruház alapjai A webáruházak világában a siker elérése egy jól megtervezett marketing stratégia eredménye. Ebben a blogbejegyzésben lépésről lépésre haladunk végig azon, hogyan építhetsz ki egy hatékony marketing stratégiát, kezdve az...
Marketing stratégia
Ahogyan a digitális világ mindennapjaink részévé válik, az e-kereskedelem terén is egyre több lehetőség nyílik meg. A webáruházaknak napjainkban már nem elég egyszerűen létezniük az online térben, versenyezniük kell a piacukon, hogy kitűnjenek a többi közül. Ez nem...
10 dolog, amit a legtöbb ember nem tud az ShopRenter webshop marketingről
Rengeteg szuper tudásanyag, marketing tipp van az interneten, a különböző tudásanyagokban. Kezdésnek nagyon sok jó dolgot tanulhatunk belőlük, de vannak olyan dolgok, amik bizony nem kapnak akkora figyelmet. Pedig ezek ugyanolyan fontosak az eladás szempontjából,...
10 alkalmazás a ShopRenter webshop marketing kezeléséhez
Készülj fel arra, hogy felfedezd: 10 alkalmazás a ShopRenter webshop marketing kezeléséhez, amelyekkel nemcsak időt és energiát spórolhatsz meg, hanem jelentősen növelheted webáruházad hatékonyságát és profitját. Ezek az eszközök segítenek abban, hogy a...
10 fontos tudnivaló a ShopRenter webshop marketing témában, amit nem tanítottak a suliban
Amikor a ShopRenter webshop marketing világában navigálsz, rájössz, hogy nincsenek kész receptek, nincsenek csodaszerű megoldások. Az online kereskedelem dinamikus terepe egy olyan izgalmas kihívást jelent, amelynek megoldásaiba nem avatnak be az iskolapadok....
Kosárérték
A kosárérték megmutatja számodra, hogy egy átlagos ügyfél egy vásárlás alkalmával hány forintért vásárol. Webáruház tulajdonosként a legfőbb célod a kosárérték növelése, mely az online marketing területnek egy olyan ága, amellyel nemcsak a marketinges szakember, de...
SEO, keresőoptimalizálás
A SEO tulajdonképpen egy angol mozaikszó, keresőoptimalizálást jelent magyarul ( Search Engine Optimization) azaz SEO. Weboldal tulajdonosként elengedhetetlen az ismerete, és alkalmazása. A felhasználók bármit keresnek először a Google-ba írják be keresőszavaikat....
Optimalizálás
Egy online vállalkozás sikeres működtetéséhez sok részfeladatra van szükség, majd ezeket kell együtt egy egésszé formálni, hogy rendszerként is hatékonyan működjenek. Egy általános képlet úgy működik, hogy a marketing stratégiák forgalmat terelnek a weboldalra,...
Közvélemény kutatás
A közvélemény kutatás egy széleskörűen alkalmazott eljárás, ami azt vizsgálja, hogy egy adott eseményhez, vagy termékhez milyen vélemények társulnak. Méri az ismertséget is, hogy az a dolog, amiről szó van, mennyire épült be a köztudatba, mennyire ismerik az...
Értékesítési technikák
Értékesítési technikák - Az igazi nagy falat: hogyan adj el? Sok technika van, némelyek működnek jól egy típusú vásárlónál és mások másoknál: itt sem úszod meg hogy ismerd meg a piacodat, jobban mint saját magadat és mérj, mérj, mérj. De hogy konkrét segítséget is...
Primer kutatás
Elindítani egy vállalkozást csak megérzésre hagyatkozva, mellőzve a kutatást a legnagyobb ostobaságok egyike. És az hogy szerinted jó ötlet, meg a nagymamád szerint is, az nem kutatás. Ahhoz hogy tudd, mit akar a piac, okvetlenül kutatásokat kell végezned ez tiszta...
Szegmentálás
A legfontosabb marketingtevékenység a szegmentálás. A tudatosan kialakított célcsoportok ereje abban rejlik, hogy adott vásárlói kör tényleges igényeinek megfelelően alakítható ki az eladási stratégia. Enélkül vaktában lövöldözöl ami vagy betalál vagy nem....
Gerillamarketing
A gerillamarketing Magyarországon annyira még nem elterjedt, de egyre jobban teret hódító marketingstratégia kisvállalkozások számára. Igen hangzatos neve ellenére elég sokan sokféleképp értelmezik, pedig megértése nem annyira bonyolult. Legfőképp az alacsony...
Reklámeszköz
Reklámeszköz: minden olyan eszköz, mely segítségével a meghatározott célt szolgáló reklám mondanivalóját a célcsoporthoz juttatjuk. Ez az eszköz vállalkozásonként más, mivel az aktuális céltól függ. Reklámeszköz - 4 csoportba sorolhatjuk megjelenési formájuk...