BLog
Lesd el a legjobb webáruház marketing trükköket!
Marketing ügynökség helyett – miért érdemes saját kézbe venni a webáruházad marketingjét
Marketing ügynökség helyett – A webshop, ami mindig másra várt Van egy történetem.Egy webshop-tulajdonos, nevezzük Gábornak, néhány éve indította el a vállalkozását.Szívét-lelkét beletette: jó termék, korrekt ár, kedves ügyfélszolgálat.De a marketing… az valahogy...
Webáruház marketing fejlesztés – hogyan hoz több forgalmat ugyanaz a rendszer
A marketing, ami működött – tavaly Volt egyszer egy webshop-tulaj, nevezzük Andinak.Andi nem volt kezdő: volt már pár éve működő boltja,stabil termékkör, visszatérő vásárlók, szép kis profit. De 2024-ben valami megváltozott.A hirdetések drágultak, a CTR esett, a...
Miért nem hoz eladást a hirdetés, ha a weboldal nem elég meggyőző?
Amikor a hirdetés jó – csak épp senki nem vásárol Van az a tipikus jelenet, amit minden marketinges látott már.A webshop tulajdonos idegesen görgeti a Meta Ads panelt, miközben a kávéja kihűl:– „De hát elér mindenkit…!”– „Sokan kattintanak is…”– „Csak épp senki nem...
Webáruház forgalomnövelés – A kipróbált checklist, ami tényleg működik
Webáruház forgalomnövelés – Több látogató? Igen. De ne akármilyen. Volt már olyan érzésed, hogy a hirdetéseid szépen pörögnek, a forgalom jön, de valahogy a kassza mégis csendes marad?A grafikon nő, de a bevétel nem?A Google Analytics szerint minden rendben, mégis...
Közösségépítés webáruházaknak – ahol a bizalom az új marketing
Közösségépítés webáruházaknak – Amikor egy komment többet ér, mint egy kampány Volt már olyan, hogy kaptál egy üzenetet, amitől egész nap mosolyogtál?Egy vásárló írt pár sort: „Megjött a csomag, és pont olyan lett, amilyennek reméltem. Köszönöm!” Semmi nagy dolog,...
Primer kutatás
Elindítani egy vállalkozást csak megérzésre hagyatkozva, mellőzve a kutatást a legnagyobb ostobaságok egyike. És az hogy szerinted jó ötlet, meg a nagymamád szerint is, az nem kutatás. Ahhoz hogy tudd, mit akar a piac, okvetlenül kutatásokat kell végezned ez tiszta...
Szegmentálás
A legfontosabb marketingtevékenység a szegmentálás. A tudatosan kialakított célcsoportok ereje abban rejlik, hogy adott vásárlói kör tényleges igényeinek megfelelően alakítható ki az eladási stratégia. Enélkül vaktában lövöldözöl ami vagy betalál vagy nem....
Gerillamarketing
A gerillamarketing Magyarországon annyira még nem elterjedt, de egyre jobban teret hódító marketingstratégia kisvállalkozások számára. Igen hangzatos neve ellenére elég sokan sokféleképp értelmezik, pedig megértése nem annyira bonyolult. Legfőképp az alacsony...
Reklámeszköz
Reklámeszköz: minden olyan eszköz, mely segítségével a meghatározott célt szolgáló reklám mondanivalóját a célcsoporthoz juttatjuk. Ez az eszköz vállalkozásonként más, mivel az aktuális céltól függ. Reklámeszköz - 4 csoportba sorolhatjuk megjelenési formájuk...
Marketingkommunikáció – eszik vagy isszák?
A marketingkommunikáció egy összefoglaló név, amely alatt értjük az összes módot és stratégiát és csatornát, amit egy vállalkozás használ, hogy elérje a közönségét. Ebbe beletartozik maga az üzenet, amit kommunikálunk; a közvetítő csatorna vagy médium, amin...
Próbavásárlás
A próbavásárlás mind a cégnek, mind a próbavásárlónak hasznos. A cég számára egy valós visszajelzés vállalatának működéséről, az alkalmazottak vevőközpontú alkalmasságáról, vagy épp alkalmatlanságáról. A próbavásárlókat felismerni képtelenség, hisz teljesen átlagos...
Közösségi média
Nem kell bemutatni, mekkora területről beszélünk. A közösségi média robbant és azóta is nő, a leggyorsabban fejlődő trend a történelemben, gyorsabban növekszik, mint anno az Internet maga. Az Internet, ahogyan a nagyközönség számára elérhetővé vált, az első 10...
Menedzsment
Annyi létező hirdetési csatorna van, hogy nagyon könnyen el lehet veszni bennük. Menedzsment nélkül az ember nagyon hamar belekeveredik, aztán fel is adja. Igaz, hogy jóval több a tennivaló most, mint az internet hőskorában, amikor egy honlap elég volt, a kopasz...
Kontrolling
A kontrolling nem más, mint a marketing terv ellenőrzése, monitorozása, hogy a megfelelő ütemben halad-e, hozza-e az elvárt eredményeket.. A kontrolling folyamata jelent méréseket, elemzéseket és természetesen folyamatos megfigyelést, monitorozást. A marketing...
Szlogen – Hogyan Készíts Hatásos Szlogent a Webáruházadhoz?
Ha webáruházat üzemeltetsz, biztosan tisztában vagy azzal, hogy a jó marketing aranyat ér. De gondoltad volna, hogy egy ütős szlogen aranybánya lehet? A szlogen nem csupán egy frappáns mondat; ez a márkád hangja, az üzeneted, amit a világ felé közvetítesz. A...
Webmester eszközök
A Google webmester eszközök a keresőoptimalizálásban nyújtanak segítséget. Google Search Console néven ismerheted, mely ingyenesen használható regisztrációt igénylő szolgáltatás. Segítségével nyomon követheted egyebek között weboldalad találati listában elfoglalt...
Közösségi oldalak
Tudni kell, hogy a közösségi oldalak közvetlenül nem értékesítési csatornák, itt sosem fogsz eladni még ha vannak egyesek akik itt árusítanak. A tényleges vásárlás nem itt történik, hanem a webáruházadban. A közösségi csatorna csak mint ahogy a neve is mutatja...













