Webáruház defibrillátor:

így lehelj végre életet a shopodba

90 napos mentorprogram

IDŐPONT

amikor akarod:
jelentkezés után hetente kapod az új tananyagokat

HELYSZÍN

ahonnan akarod:
videótanfolyam később is visszanézheő videókkal

Vagy jól csinálod, vagy baromi gyorsan be fogsz zárni... Te melyiket választod?

EPR, MPL, TEMU, dráguló hirdetések…

Kereskedőként nem érsz rá egy helyben toporogni. Minden olyan látogató, aki nem vásárol nálad vagy a konkurens webáruházba jut el, az neked kiesett bevétel.
A magyar webáruházak többsége nem használja ki a webshop marketingben rejlő lehetőségeket.

Eladni valamennyire már tudsz. Értékesíts több embernek, nagyobb kosárértékkel, gyakrabban, különben csak kínszenvedés lesz a webshopozás.

Kinek való?

NEKED VALÓ EZ A WORKSHOP

  • Szeretnél több pénzt keresni
  • Bérelt vagy nyílt forráskódú webshopod van
  • Te magad vagy a kollégiád kezelik a webáruházat
  • Ha van online marketingesed, és érteni akarod, mit miért csinál
  • A profitodat szeretnéd megfejelni 80-120%-kal
  • Csökkenteni szeretnéd a hirdetéseid átkattintási költségeit

NEM NEKED VALÓ EZ A WORKSHOP

  • Elégedett vagy a jelenlegi bevételeddel
  • Te csak a bankszámládat nézegeted, már minden feladatot kiszerveztél
  • Nem kell több látogató, mert úgysem tudod kiszolgálni
  • A hirdetési költségeid többszörösen megtérülnek
  • Te úgyis jobban értesz hozzá

MEGTANULOD AZOKAT A LÉPÉSEKET, AMIVEL STABILAN NÖVEKVŐ PÁLYÁRA ÁLLÍTOD A WEBSHOPOD

Látom, hogy egy nyelvet beszélünk: Te is a világszínvonalú webshopokat szereted – ahogy én is.

Olyat, ahol lézerpontos a célzás, világos a kommunikáció. Olyan webáruházat, ami vevőközpontú, jól megtervezett, és így kiszámíthatóan szállítja az érdeklődőket, az első- és a visszatérő vásárlókat. Mindezt nyereségesen és lehetőleg anélkül, hogy megszakadnál.

A legtöbb webshop nem ilyen, és még az első évben csődbe megy

Tudom – és Te is tudod – hogy a céged mehetne sokkal jobban is, annak ellenére, hogy éjt nappallá téve dolgozol, és közben a családtól, pihenéstől csensz el egy-egy órát..

Kis webshopként beelőzni a nagyokat nehéz feladat. Kivéve, ha tudod, mit és hogyan szeretne a vevőd.

Lépésről lépésre bemutatom azt a stratégiát, amivel stabilizáltam több webshop forgalmát is a brutális versenyben.

Kövesd a lépéseket, és neked is nőni fog a forgalmad!

116 MFt-ból 253 MFt egy év alatt

116 MFt-ból 253 MFt egy év alatt

98 MFt-ból 242 MFt egy év alatt

98 MFt-ból 242 MFt egy év alatt

TEMATIKA

MERRE VAN AZ ELŐRE?

Ez a marketing teszt egy egyszerű, mégis erőteljes eszköz, amely segít felfedezni, hogy vállalkozásodban mi a legfontosabb feladat jelen pillanatban.

ÍGY LEGYÉL JOBB A KONKURENSEDNÉL

Ha tudod hogy ki és mit csinál, már könnyű jobbnak lenni. Jóformán azt is tudni fogod, mikor vakarja meg a fenekét.

LÁSS A VEVŐD FEJÉBE – GONDOLATOLVASÁS NÉLKÜL

Mélyreható piacelemzés, hogy tisztában légy azzal, kik a célközönséged és mit várnak el.

EZ VAGY TE – PROFI POZICIONÁLÁS

Így éred el, hogy egy témával kapcsolatban Te legyél a vevőd első gondolata.

HISZEK NEKED! – BIZALOMÉPÍTÉS MESTERFOKON

Ezzel éred el, hogy a honlaplátogató bátran rendel, azaz sokszorosára növekszik a konverziós arányod.

SZÖVEG TURBÓ

Minden betű számít, ezért megmutatom, hogyan írd át a webáruházad alap szövegeit, emailjeit és hogyan írj olyan termékleírást, ami elad.

A CSAPBÓL IS TE FOLYSZ – EGYSZERŰBB MINT GONDOLTAD

Végtelenül egyszerű és olcsó módszer, hogy az érdeklődőid számára úgy tűnjön, hogy mindenhol ott vagy, mégsem szakadsz bele a munkába. Mutatom a megoldást.

KÖLL KÓLA? – ÉRTÉKESÍTÉS VS. ELADÁS

Őszintén, szerinted ki szereti ha eladnak neki? És ki szeret tukmálni? Viszont ha eléred hogy a vevőd valamit venni akar, hat ökörrel se húzzuk el a kasszától. Így csináld, hogy az emberek akarják a termékeid.

NEM KELL IDE PAPAGÁJ

Sokszorozd magad és a munkád egyszerűen és hatékonyan. Automatizálással akár 2-3 ember napi munkáját is megspórolhatod.

Webáruház defibrillátor: így lehelj végre életet a shopodba

 90 NAPOS MENTORPROGRAM

HELYSZÍN: A KANAPÉD VAGY AZ ÍRÓASZTALOD. AHOGY NEKED KÉNYELMES.

AMIRE SZÜKSÉGED LESZ

 

  • Saját számítógép vagy notebook
  • Stabil internet kapcsolat
  • Jegyzetelési lehetőség

AMIT MEGKAPSZ

 

  • Letölthető prezentáció (Google Drive)
  • Segédletek
  • Alkalmazások bemutatása

AZ ELŐADÓRÓL

Mátéh Csaba

Mátéh Csaba
webáruház marketing tanácsadó,
az első ShopRenter webáruház marketing specialista

Mátéh Csaba a webáruház marketing terén elért eredményei révén vált ismertté és elismertté.

Nem véletlenül került be az Év Marketingese verseny legjobb 5 döntőse közé. 2014 óta azon dolgozik, hogy vállalkozások számára bemutassa, milyen hatalmas lehetőségeket rejt a Facebook. 2017-től a ShopRenter előfizetői számára tart szemináriumokat, amikkel több ezer vállalkozás fejlődését segítette elő.

Nem csak a webáruház tulajdonosok között, de a Budapesti Gazdasági Egyetemen is értékelik szakértelmét, ahova előadóként hívták meg 2020-ban. 2023-ban az Online Pénztárca Partnertalálkozón, 2024-ben az Ecommerce Hungary-nál és a Piac&Profit konferencián hallhattuk előadásait.

Csaba nem csak a múltban elért eredményekkel büszkélkedhet, hanem azzal is, hogy dinamikus hozzáállásával mindig a legfrissebb trendeket és irányelveket követi.

Ennek köszönhetően ügyfelei mindig a legjobb és legaktuálisabb tanácsokat kapják tőle.

Ha valaki, akkor ő tudja, hogy a sikerhez milyen marketing stratégiára van szükség!

Ügyfeleink mondták

Webáruház defibrillátor: így lehelj végre életet a shopodba 90 NAPOS MENTORPROGRAM ÁR

Mennyit ér meg neked, hogy folyamatosan egyre több és több vevő jelölt érkezzen a webáruházadba?

Látogatót szerezni sokféleképpen lehet.
Nézzük, mik a lehetőségek!

GOOGLE ADS HIRDETÉSEK

Ha a Google Ads-ből szerzed a honlapod látogatóit, témakörtől függően 25 – 150 Ft közötti átlagos átkattintási költségekkel kell számolnod.

Napi 100 látogató esetén ez

  • naponta 2.500 – 15.000 Ft
  • havonta 75.000 – 450.000 Ft
  • évente  900.000 – 5.400.000 Ft költséget is jelenthet számodra.

Átlagos 1%-os konverziós aránnyal napi 100 látogató egyetlen vásárlást jelent. Neked ez elég?

ONLINE TANFOLYAM

A workshopon átadott tudást online tanfolyamokból is megszerezhetnéd.  Az egyik legelismertebb online tanfolyam oldalon a webshop tanfolyam ára több 100.000 Ft, de ha az én videós tanfolyamaimból szeretnéd összeválogatni, akkor is majdnem 300.000 Ft lesz a vége.

Kétségtelen, hogy az online tanfolyamoknak számos előnye van. Ott és akkor végzed el őket, amikor neked kényelmes. Akárhányszor újra nézheted őket.

Volt már, hogy megvettél egy online tanfolyamot, de nem végezted el? Vagy végignézted, de nem kaptál választ a konkrét kérdéseidre?

Ezen a gyakorlati workshopon minden kérdésed felteheted és választ kapsz rájuk. Több éves szakmai tapasztalatomat adom át élő szóban, érthetően és a gyakorlatban felhasználható módon.

SZAKEMBER MEGBÍZÁSA

Rábízhatod a shopod egy gyakorlott szakértőre is. Mivel a webshopok a legösszetettebb honlapok, folyton változó tartalommal, ilyet igazi marketinges csak havidíjas szolgáltatásként vállal.

Nálam a havidíjas szolgáltatás díja havi 175.000 Ft-nál kezdődik, és minimum 3 hónapos szerződéssel vállalom. Azaz az induló költség 525.000 Ft.

BULLSHIT MENTES, HASZNÁLHATÓ TUDÁS


EGY ÖSSZEGBEN FIZETVE: 89.900 Ft + ÁFA (bruttó 114.173 Ft)

3 részletben fizetve 3*39.900 Ft + ÁFA (háromszor bruttó 50.673 Ft)

Érthető, hétköznapi nyelvezet, hogy pontosan értsd a lényeget

Több évnyi szakmai gyakorlat sűrített esszenciája, hogy neked már ne kelljen próbálkozni

Valós eredményeket elért, működő webáruházakból vett jó gyakorlatok bemutatása példaként

Webáruház üzemeltetőként, első kézből szerzett tapasztalatok átadása

A workshopon bemutató prezentációt elektronikus formában megkapod, hogy bármikor felidézhesd a tanultakat

A workshop díjáról számlát kapsz, amit költségként elszámolhatsz.

100% PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Gratulálok, amiért magadba fektetsz!

Mátéh Csaba

Biztos vagyok benne, hogy a 90 napos mentorprogram árának minden fillérje megtérül számodra.

Annyira biztos vagyok ebben, hogy ha te mégsem így éreznéd, a program teljes díját visszaadom.

Amennyiben az első héten jelzed, hogy az elhangzottak számodra nem voltak hasznosak, és nem fogod tudni a 90 napos mentorprogram anyagát a gyakorlatban felhasználni, a befizetett díjat teljes egészében visszautalom.

Ez esetben a menorprogram további részein már nem tudsz részt venni, illetve a bónuszokhoz sem jutsz hozzá.

Bónuszok

összesen 314.700 Ft értékben

 

#1. BÓNUSZ – VIDEÓ TANFOLYAM ÖRÖKÖS HOZZÁFÉRÉS

A 90 napos mentorprogramról felvétel készült, amiből anyagok kerültek be a videós tanfolyamainkhoz. Mivel már felkerülnek a vágott videók, hozzáférést kapsz a  kapcsolódó videós tanfolyamokhoz, így később is visszanézheted.

ÉRTÉKE: 159.900 Ft

#2. BÓNUSZ – 40+ EMAIL MINTA

A workshop résztvevőjeként konkrét email sablonokat kapsz a kommunikációhoz, az automatizáláshoz és a kampányokhoz is.

ÉRTÉKE: 79.900 Ft

#3. BÓNUSZ – 50%-OS KUPON ONLINE KONZULTÁCIÓHOZ

A tanfolyam alatt sokat fogsz tanulni, de az a tudás akkor ér igazán sokat, ha meg is valósítod, amit tanultál. Mivel rengeteg új információt kapsz, előfordulhat, hogy a megvalósítás során pontosításra van szükséged, vagy elakadsz egy lépésnél.

Nem hagylak egyedül A tanfolyamot  követő egy hónapon belül biztosítok egy kedvezményes konzultációs lehetőséget, amikor féláron kérdezhetsz bármit a workshop anyagával kapcsolatban, vagy közösen kielemezhetjük a webáruházad egy konkrét problémáját.

ÉRTÉKE: 25.000 Ft

EXTRA BÓNUSZ – TERMÉK LEÍRÁS ÉS FB POST VARÁZSLÓ

Megkapod azokat a ChatGPT promptokat, amikkel percek alatt tudsz egyedi termékleírást és hatékony Facebook postokat készíteni. Példákkal feltöltve, használatra készen. Ehhez a varázslóhoz semmilyen más módon nem juthatsz hozzá.

ÉRTÉKE: 49.900 Ft

JELENTKEZÉS A WEBSHOP MARKETING 90 napos mentorprogramra

nettó 89.900Ft vagy 3 x nettó 39.900Ft

Ugye megér ennyit, hogy olyan webshopod legyen, ami stabil és kiszámítható profitot termel?

A megrendelésed fizetési kötelezettséggel járó, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 14 napon belül, de a workshop előtt legfeljebb 72 órával e-mailben jelezheted az info@srmarketing.hu címen vagy bármelyik, a honlapon feltüntetett elérhetőségen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a “Jelentkezem” gombra kattintással a Nonito30 Kft.-vel (2300 Ráckeve, Becsei út 57/B., adószám: 24146838-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-159742) kötöd.