BLog
Lesd el a legjobb webáruház marketing trükköket!
Marketing ügynökség helyett – miért érdemes saját kézbe venni a webáruházad marketingjét
Marketing ügynökség helyett – A webshop, ami mindig másra várt Van egy történetem.Egy webshop-tulajdonos, nevezzük Gábornak, néhány éve indította el a vállalkozását.Szívét-lelkét beletette: jó termék, korrekt ár, kedves ügyfélszolgálat.De a marketing… az valahogy...
Webáruház marketing fejlesztés – hogyan hoz több forgalmat ugyanaz a rendszer
A marketing, ami működött – tavaly Volt egyszer egy webshop-tulaj, nevezzük Andinak.Andi nem volt kezdő: volt már pár éve működő boltja,stabil termékkör, visszatérő vásárlók, szép kis profit. De 2024-ben valami megváltozott.A hirdetések drágultak, a CTR esett, a...
Miért nem hoz eladást a hirdetés, ha a weboldal nem elég meggyőző?
Amikor a hirdetés jó – csak épp senki nem vásárol Van az a tipikus jelenet, amit minden marketinges látott már.A webshop tulajdonos idegesen görgeti a Meta Ads panelt, miközben a kávéja kihűl:– „De hát elér mindenkit…!”– „Sokan kattintanak is…”– „Csak épp senki nem...
Webáruház forgalomnövelés – A kipróbált checklist, ami tényleg működik
Webáruház forgalomnövelés – Több látogató? Igen. De ne akármilyen. Volt már olyan érzésed, hogy a hirdetéseid szépen pörögnek, a forgalom jön, de valahogy a kassza mégis csendes marad?A grafikon nő, de a bevétel nem?A Google Analytics szerint minden rendben, mégis...
Közösségépítés webáruházaknak – ahol a bizalom az új marketing
Közösségépítés webáruházaknak – Amikor egy komment többet ér, mint egy kampány Volt már olyan, hogy kaptál egy üzenetet, amitől egész nap mosolyogtál?Egy vásárló írt pár sort: „Megjött a csomag, és pont olyan lett, amilyennek reméltem. Köszönöm!” Semmi nagy dolog,...
10 pszichológiai alapelv, amelyekkel javíthatod a ShopRenter webshop marketinged
A marketing alapja a pszichológia, gondolom ezen nem csodálkozol. Mivel emberekkel dolgozunk, emberekkel kommunikálunk, szükségszerű, hogy értsük őket és a motivációjukat. Különösen igaz ez a kitétel az online marketing világára. Itt nincs szemtől-szembe...
3 általános ok, amiért nem működik a ShopRenter webshop marketing (és hogyan lehetne kijavítani őket)
Kevés frusztrálóbb dolog van az életben, mint az, ha a fáradságos munkával összehozott webáruház nem működik. Az embernek van egy csodálatos ötlete, a fejében az egész értékesítési gépezetet felépíti. Aztán a valóságban is: fényképek ezrei, megírt cikkek, leírások...
10 dolog, amit mindenki utál a ShopRenter webshop marketinggel kapcsolatban
Hát igen, el kell ismerjük, nagyon sok vásárló negatív jelentéssel azonosítja a marketinget. Mi jut eszébe róla sok embernek? Az átverés, a rábeszélés, a nyomulás. Persze hogy arra biztatlak, hogy ezeket kerüld; legyen a marketinged tisztességes. Ha úgy gondolsz...
10 dolog, amit az óvodáskorban megtanultál, és amely segít a ShopRenter webshop marketingben
Az élet alapjait az óvodában sajátítjuk el, és ezeknek a törvényeknek a mindenhatóságát, az alapvetőségét mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény: Egytől-egyig használhatók a Shoprenter Webshop marketingben, az ügyfélkezelésben, növelik az eladásaid sikerességét....
10 dolog, amit a legtöbb ember nem tud az ShopRenter webshop marketingről
Rengeteg szuper tudásanyag, marketing tipp van az interneten, a különböző tudásanyagokban. Kezdésnek nagyon sok jó dolgot tanulhatunk belőlük, de vannak olyan dolgok, amik bizony nem kapnak akkora figyelmet. Pedig ezek ugyanolyan fontosak az eladás szempontjából,...
10 alkalmazás a ShopRenter webshop marketing kezeléséhez
Készülj fel arra, hogy felfedezd: 10 alkalmazás a ShopRenter webshop marketing kezeléséhez, amelyekkel nemcsak időt és energiát spórolhatsz meg, hanem jelentősen növelheted webáruházad hatékonyságát és profitját. Ezek az eszközök segítenek abban, hogy a...
10 fontos tudnivaló a ShopRenter webshop marketing témában, amit nem tanítottak a suliban
Amikor a ShopRenter webshop marketing világában navigálsz, rájössz, hogy nincsenek kész receptek, nincsenek csodaszerű megoldások. Az online kereskedelem dinamikus terepe egy olyan izgalmas kihívást jelent, amelynek megoldásaiba nem avatnak be az iskolapadok....
Kosárérték
A kosárérték megmutatja számodra, hogy egy átlagos ügyfél egy vásárlás alkalmával hány forintért vásárol. Webáruház tulajdonosként a legfőbb célod a kosárérték növelése, mely az online marketing területnek egy olyan ága, amellyel nemcsak a marketinges szakember, de...
SEO, keresőoptimalizálás
A SEO tulajdonképpen egy angol mozaikszó, keresőoptimalizálást jelent magyarul ( Search Engine Optimization) azaz SEO. Weboldal tulajdonosként elengedhetetlen az ismerete, és alkalmazása. A felhasználók bármit keresnek először a Google-ba írják be keresőszavaikat....
Optimalizálás
Egy online vállalkozás sikeres működtetéséhez sok részfeladatra van szükség, majd ezeket kell együtt egy egésszé formálni, hogy rendszerként is hatékonyan működjenek. Egy általános képlet úgy működik, hogy a marketing stratégiák forgalmat terelnek a weboldalra,...
Közvélemény kutatás
A közvélemény kutatás egy széleskörűen alkalmazott eljárás, ami azt vizsgálja, hogy egy adott eseményhez, vagy termékhez milyen vélemények társulnak. Méri az ismertséget is, hogy az a dolog, amiről szó van, mennyire épült be a köztudatba, mennyire ismerik az...
Értékesítési technikák
Értékesítési technikák - Az igazi nagy falat: hogyan adj el? Sok technika van, némelyek működnek jól egy típusú vásárlónál és mások másoknál: itt sem úszod meg hogy ismerd meg a piacodat, jobban mint saját magadat és mérj, mérj, mérj. De hogy konkrét segítséget is...













