BLog

Lesd el a legjobb webáruház marketing trükköket!

Miért nem hoz eladást a hirdetés, ha a weboldal nem elég meggyőző?

Amikor a hirdetés jó – csak épp senki nem vásárol Van az a tipikus jelenet, amit minden marketinges látott már.A webshop tulajdonos idegesen görgeti a Meta Ads panelt, miközben a kávéja kihűl:– „De hát elér mindenkit…!”– „Sokan kattintanak is…”– „Csak épp senki nem...

Nem hoz eladást a hirdetés

Közösségépítés webáruházaknak – ahol a bizalom az új marketing

Közösségépítés webáruházaknak – Amikor egy komment többet ér, mint egy kampány Volt már olyan, hogy kaptál egy üzenetet, amitől egész nap mosolyogtál?Egy vásárló írt pár sort: „Megjött a csomag, és pont olyan lett, amilyennek reméltem. Köszönöm!” Semmi nagy dolog,...

Közösségépítés webáruházaknak lépésről lépésre
3 általános ok, amiért nem működik a ShopRenter webshop marketing (és hogyan lehetne kijavítani őket)

3 általános ok, amiért nem működik a ShopRenter webshop marketing (és hogyan lehetne kijavítani őket)

Kevés frusztrálóbb dolog van az életben, mint az, ha a fáradságos munkával összehozott webáruház nem működik. Az embernek van egy csodálatos ötlete, a fejében az egész értékesítési gépezetet felépíti. Aztán a valóságban is: fényképek ezrei, megírt cikkek, leírások...

10 dolog, amit az óvodáskorban megtanultál, és amely segít a ShopRenter webshop marketingben

10 dolog, amit az óvodáskorban megtanultál, és amely segít a ShopRenter webshop marketingben

Az élet alapjait az óvodában sajátítjuk el, és ezeknek a törvényeknek a mindenhatóságát, az alapvetőségét mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény: Egytől-egyig használhatók a Shoprenter Webshop marketingben, az ügyfélkezelésben, növelik az eladásaid sikerességét....

10 fontos tudnivaló a ShopRenter webshop marketing témában, amit nem tanítottak a suliban

10 fontos tudnivaló a ShopRenter webshop marketing témában, amit nem tanítottak a suliban

Amikor a ShopRenter webshop marketing világában navigálsz, rájössz, hogy nincsenek kész receptek, nincsenek csodaszerű megoldások. Az online kereskedelem dinamikus terepe egy olyan izgalmas kihívást jelent, amelynek megoldásaiba nem avatnak be az iskolapadok....

Upsell

Upsell

Az upsell egy másik termék, vagy magasabb árú termék felajánlása vásárlás közben. Könnyebb érthetőség végett pár példán keresztül érthetően bemutatom számodra. Webáruházadban valaki épp egy telefont szeretne vásárolni. Miután megtalálta a számára megfelelő...

Kosárérték
Kosárérték

Kosárérték

A kosárérték megmutatja számodra, hogy egy átlagos ügyfél egy vásárlás alkalmával hány forintért vásárol. Webáruház tulajdonosként a legfőbb célod a kosárérték növelése, mely az online marketing területnek egy olyan ága, amellyel nemcsak a marketinges szakember, de...

Stressz

Stressz

A stressz és a marketing lassan szinonímákká olvadnak, annyira képes ez a fajta munka megterhelni az embereket. Ha induló vagy kisvállalkozásként az egész ráadásul a cégvezetéssel együtt ül a nyakadban, akkor garantált, hogy síkideg vagy, illetve leszel hamarosan....

SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A SEO tulajdonképpen egy angol mozaikszó, keresőoptimalizálást jelent magyarul ( Search Engine Optimization) azaz SEO. Weboldal tulajdonosként elengedhetetlen az ismerete, és alkalmazása. A felhasználók bármit keresnek először a Google-ba írják be keresőszavaikat....

Optimalizálás

Optimalizálás

Egy online vállalkozás sikeres működtetéséhez sok részfeladatra van szükség, majd ezeket kell együtt egy egésszé formálni, hogy rendszerként is hatékonyan működjenek. Egy általános képlet úgy működik, hogy a marketing stratégiák forgalmat terelnek a weboldalra,...

Közvélemény kutatás

Közvélemény kutatás

A közvélemény kutatás egy széleskörűen alkalmazott eljárás, ami azt vizsgálja, hogy egy adott eseményhez, vagy termékhez milyen vélemények társulnak. Méri az ismertséget is, hogy az a dolog, amiről szó van, mennyire épült be a köztudatba, mennyire ismerik az...

Értékesítési technikák

Értékesítési technikák

Értékesítési technikák - Az igazi nagy falat: hogyan adj el? Sok technika van, némelyek működnek jól egy típusú vásárlónál és mások másoknál: itt sem úszod meg hogy ismerd meg a piacodat, jobban mint saját magadat és mérj, mérj, mérj. De hogy konkrét segítséget is...

Kulcsszó

Kulcsszó

A kulcsszó valójában nem más mint az a szó vagy kifejezés, melyet a felhasználó beír valamely keresőmotor keresőjébe, mint például a Google. A kapott találati lista alapján pedig megtalálja a keresett terméket, szolgáltatást, vagy a kérdésére, problémájára a...

Készen állsz

változást hozni a webáruházad marketingjébe?

Segítek felépíteni!