BLog
Lesd el a legjobb webáruház marketing trükköket!
Marketing ügynökség helyett – miért érdemes saját kézbe venni a webáruházad marketingjét
Marketing ügynökség helyett – A webshop, ami mindig másra várt Van egy történetem.Egy webshop-tulajdonos, nevezzük Gábornak, néhány éve indította el a vállalkozását.Szívét-lelkét beletette: jó termék, korrekt ár, kedves ügyfélszolgálat.De a marketing… az valahogy...
Webáruház marketing fejlesztés – hogyan hoz több forgalmat ugyanaz a rendszer
A marketing, ami működött – tavaly Volt egyszer egy webshop-tulaj, nevezzük Andinak.Andi nem volt kezdő: volt már pár éve működő boltja,stabil termékkör, visszatérő vásárlók, szép kis profit. De 2024-ben valami megváltozott.A hirdetések drágultak, a CTR esett, a...
Miért nem hoz eladást a hirdetés, ha a weboldal nem elég meggyőző?
Amikor a hirdetés jó – csak épp senki nem vásárol Van az a tipikus jelenet, amit minden marketinges látott már.A webshop tulajdonos idegesen görgeti a Meta Ads panelt, miközben a kávéja kihűl:– „De hát elér mindenkit…!”– „Sokan kattintanak is…”– „Csak épp senki nem...
Webáruház forgalomnövelés – A kipróbált checklist, ami tényleg működik
Webáruház forgalomnövelés – Több látogató? Igen. De ne akármilyen. Volt már olyan érzésed, hogy a hirdetéseid szépen pörögnek, a forgalom jön, de valahogy a kassza mégis csendes marad?A grafikon nő, de a bevétel nem?A Google Analytics szerint minden rendben, mégis...
Közösségépítés webáruházaknak – ahol a bizalom az új marketing
Közösségépítés webáruházaknak – Amikor egy komment többet ér, mint egy kampány Volt már olyan, hogy kaptál egy üzenetet, amitől egész nap mosolyogtál?Egy vásárló írt pár sort: „Megjött a csomag, és pont olyan lett, amilyennek reméltem. Köszönöm!” Semmi nagy dolog,...
Magyar chat
Mi az a magyar chat és mire jó? Az élő magyar chat a weboldalak, webáruházak egyik legértékesebb szolgáltatása. Félúton a telefonos ügyfélszolgálat és az email között valahol. ez a chat ablak az a kis, weblapokon oldalt felugró ablak, ahol általában egy üdvözlő...
Google kérdőív
A Google kérdőív remek ingyenes eszköz, melyet vállalkozásodban piacfelmérés céljára is használhatsz. Ahhoz, hogy bármilyen adatot tudj a felhasználóktól gyűjteni, űrlapra van szükséged. Google űrlapok segítségével pedig ezt minden szaktudás nélkül néhány perc...
Keresőmarketing
A keresőmarketing, azaz a SEM (angolul: Search Engine Marketing) két részből áll. SEA (Search Engine Advertising, vagyis a hirdetés) és a SEO (Search Engine Optimization). Sőt, a SEO további három nagy részterületre tagolható. (Technikai SEO, On-Page SEO, Off-Page...
Marketing terv felépítése
Marketing terv felépítése: Sokat megy a szó arról, hogy a vállalkozás, főképp az online business komoly tervezést, odafigyelést igényel. Rengeteg mindent meg szoktunk említeni, előadásokon, szemináriumokon tonnányi online eszköz, módszer kerül elő. Ettől kb a...
Marketing eszközök – A minimum
Marketing eszközök: A vállalkozások döntő többsége kisvállalkozás, akik zömmel egymással versenyezve próbálják elérni a célközönségüket. A legtöbben egyetlen eszközt alkalmaznak, az árversenyt, egymásra licitálva nyomják le az árakat, ami végül oda vezet hogy a...
SWOT Elemzés példa – Hogyan Készítsünk Hatékony SWOT Elemzést? – Teljes Útmutató
Hogyan Készítsünk Hatékony SWOT Elemzést? - Teljes Útmutató Szeretnéd tisztázni vállalkozásod belső erősségeit és gyengeségeit, valamint a külső lehetőségeket és fenyegetéseket? Akkor a SWOT-elemzés lesz a te barátod! Ebben a teljes útmutatóban megmutatom, hogyan...
Brand építés
Sokan nem gondolnak rá, pedig a kisebb vállalkozásoknak egyszerűen a brand építés fontos eleme kellene, hogy legyen vállalkozásuk létrehozásakor. Miért fontos annyira márkát építeni? Mert manapság egyre több cég alakul. Nem fog működni az ötvenedik ugyanolyan...
Üzleti terv
Üzleti tervet leginkább vállalkozás indítása előtt célszerű készíteni, de már működő cég esetében is hasznos. Pályázat benyújtása esetén, vagy hitelfelvétel igénylésénél kötelezően csatolandó dokumentum. Az üzleti terv részei is kötelező elemek. Elkészítését jobb...
Kommunikációs stratégia
A kommunikáció az információk cseréje. Vállalkozóként kiemelkedően fontos számodra, hogy a megfelelő információk időben eljussanak a megfelelő helyre. Éppen ezért lényeges kidolgozni céged számára a kommunikációs stratégia, melyben rögzíteni kell, hogy különböző...
BCG mátrix
A BCG mátrix más néven növekedési, részesedési mátrix egy stratégiai elemzési módszer, mely adott vállalat termékeit, szolgáltatásait, vagy üzletágait vizsgálja piaci növekedésük alapján. Valójában egy termékstratégia, mely több termék vagy szolgáltatás esetén,...
Különleges webshop remarketing tippek ShopRenterhez
Mit tegyek, hogy hirdetésnél ne az ablakon szórjam ki a pénzem? Megoldás: garantáltan működő webshop remarketing kampányok VIGYÁZAT! Homlokracsapós! Kampányolsz. A konkurenseid pedig ilyenkor csak a töredékét forgalmazzák annak, mint amennyit valójában tudnának....
ShopRenter termékoldalra szállítási információ? Mutatom!
Termékoldalra szállítási információ: nem vészes, mutatom hogyan csináld. Termékoldalra szállítási információ - 1. lépés Beállítások – SEO – SEO és Analitika beállítások – Duplikált tartalom – Termék rövid leírás felépítése: <p> <span...
Webshop marketing stratégia ShopRenter webáruházhoz
Webshop marketing stratégia. A konkurensed ott rontja el, hogy azt sem tudja, mi az. Neked van? Emberek, ennél nincs jobb tipp! Tudom, több idő megy el a rendelések feldolgozásával mint minden mással együttvéve, de hidd el, megéri elolvasni ezt a cikket. Szerintem...
A piackutatás folyamata – Hogyan csináld jól?
Rengeteget írtam, beszéltem már arról, hogyan indíts, üzemeltess egy webáruházat, és a piackutatás folyamata mindenhol felbukkan. Nemcsak előkerül, hanem alapvető elem: piackutatás nélkül akár bele se fogj a webáruházba, mert tuti bukó. Ahhoz, hogy sikeres legyen a...
Évértékelő 2020
Évértékelő? Mi? Hogy?? Már megint??? Épp most csipog a telefonomon a naptár, hogy “újévi üdvözleteket SOS megírni”… Le is esett az állam: hát már végig is rohantunk ezen az egész éven? Tudom, mondják hogy “repül az idő” ha keményen koncentrálsz, mert tele van az...












