Magyar chat

Mi az a magyar chat és mire jó?

Az élő magyar chat a weboldalak, webáruházak egyik legértékesebb szolgáltatása. Félúton a telefonos ügyfélszolgálat és az email között valahol. ez a chat ablak az a kis, weblapokon oldalt felugró ablak, ahol általában egy üdvözlő üzenet és a bíztatás látható, hogy amennyiben elakadtál, kérdezz bátran.

A vásárlás és még inkább a vásárlói elköteleződés nemcsak attól függ, hogy a vevő elégedett-e a termékkel, szolgáltatással. Az irányába tanúsított figyelem olyan érték, amit nagyon meghálál, amitől kialakul egyfajta lojalitás a márka iránt.

Ezt tudja megkönnyíteni az élő chat: gyakorlatilag egy folyamatos elérést biztosít egy kompetens személyhez munkaidőben. Bármi probléma akad a termékkel, szolgáltatással, a vásárló tud kihez fordulni, nem érzi úgy, hogy magára hagyták. Az ügyfélszolgálat a webáruházban alapvetően elengedhetetlen, de a chat rengeteget könnyít a supportos kollégák életén. Telefonban hajlamosak az emberek csapongani, akár túlfűtöttek lenni, de írásban már inkább a lényege koncentrál mindenki.

A magyar chat szoftverek

A magyar piacon is elérhető chat szoftverek közül érdemes választani, mert előfordul, hogy nem minden munkatárs tud angolul, ha később más veszi át a program kezelését, nem árt, ha érti is.

Nézzük, milyen chat programok közül lehet választani, és melyik mit tud.

Facebook Messenger

Ne lepődj meg, hogy a zömmel Facebookon belüli chatelésre használt alkalmazást sokat használják élő chatként webáruházak támogatására.

Előnyei, hogy teljesen ingyenes, és az új fejlesztések óta nem csak azokkal lehet használni, akik ismerőseink a nagy oldalon, hanem az app külön is használható, bárkinek lehet üzenni vele. Sőt, használatához Facebook fiók sem kell, csak az app telefonra telepítése. Fiók nélkül pusztán a telefonszámmal használható.

Használható csoportos, vagy videó hívásokra is, időzíthető üzenetek küldhetők, sőt beállíthatjuk hogy megsemmisítse magát az üzenet bizonyos idő után. Megosztható a tartózkodási helyünk, sőt pénz is küldhető a szolgáltatáson keresztül. Hirdetés is elhelyezhető benne, illetve chatbot is telepíthető.

Smartsupp.com

Szintén magyar nyelven érhető el a Smartsupp élő chat szolgáltatása. Ingyenes alkalmazás, mely automatikus üzenetekkel, videóhívásokkal is használható. Okos kezelőfelülettel rendelkezik, részletes statisztikákat mutat a honlapot böngészőkről. Képes tárolni az előzményeket, illetve kulcsrakész API kódokkal rendelkezik, amelyek megkönnyítik bármely nagyobb áruház modulba történő integrációt.

Már az ingyenes verzió is komoly tudással jön, a következő árkategória (10 € / hó) már éves előzményeket tárol, statisztikák, részletes információk tömegét adja át a kezelőnek. A további lépcső pedig már sok kényelmi funkciót is nyújt: csoportok, billentyűparancsok szolgálják a gyors kezelést.

Tawk.to

Egy másik ügyfélchat program, mely magyar nyelven is használható.

Előnyei, hogy több ügyfél szolgálatot is futtathatsz rajta párhuzamosan, többen is a vásárlók rendelkezésére tudnak állni, nemcsak egy kolléga használhatja egyszerre. Okostelefonon is fut, nemcsak gépen. Beállítható rajta a nyitvatartási idő, így nem esik be kérés éjjel, de ha mégis, ezeket e-mailben továbbítja a rendszer. Több honlapon tud futni, és azt is mutatja, melyikről érkezett az ügyfél. Sőt, azt is látod, a hívás előtt a látogató melyik oldalakat, lapokat nézte meg, nyitotta vagy zárta-e a chatablakot vagy kilépett-e. Ehhez a tudáshoz pedig egyenlőre teljesen ingyenesen lehet hozzájutni.

Bármelyik magyar chat felületet választod, a használatukkal radikálisan tudod javítani a webshoppod, honlapod használati értékét.

 

Author

Mátéh Csaba

Hogy honnan van ehhez bátorságom?
Na és egyáltalán jogom?

’97-től hosszú évekig én voltam az a marketing-nindzsa, aki bár tökéletesen elvégezte a feladatát, mégsem látta soha senki.
• Szinte a kezdetektől ShopRenter-t használok, így a határai és korlátai megkerülésére olyan módszereket dolgoztam ki az évek alatt, amik mára kipróbált, bevált, letesztelt, működő megoldások.
• Aztán 2014-ben és 2015-ben a Facebook Marketing Napok meghívott előadójaként segíthettem cégvezetőknek kihasználni az FB nyújtotta lehetőségeket az áruházukban,
2016-ban az 5 legjobb közt léphettem színpadra az Év marketingese versenyen.
2017-től rendszeresen marketing szemináriumot tartok ShopRenter előfizetőknek, amivel már több mint ezer vállalkozásnak segítettem
2020-ban felkérésre 4 órás marketing előadást tartottam a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak
Minden nap fejlesztjük magunkat és a tudásunkat, mert csak így tudunk a legújabb marketing irányvonalaknak és trendeknek megfelelően kommunikálni a céged nevében, és csak így tudjuk a legújabb technikákat alkalmazni.

Leave a comment

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.