BLog

Lesd el a legjobb webáruház marketing trükköket!

Miért nem hoz eladást a hirdetés, ha a weboldal nem elég meggyőző?

Amikor a hirdetés jó – csak épp senki nem vásárol Van az a tipikus jelenet, amit minden marketinges látott már.A webshop tulajdonos idegesen görgeti a Meta Ads panelt, miközben a kávéja kihűl:– „De hát elér mindenkit…!”– „Sokan kattintanak is…”– „Csak épp senki nem...

Nem hoz eladást a hirdetés

Közösségépítés webáruházaknak – ahol a bizalom az új marketing

Közösségépítés webáruházaknak – Amikor egy komment többet ér, mint egy kampány Volt már olyan, hogy kaptál egy üzenetet, amitől egész nap mosolyogtál?Egy vásárló írt pár sort: „Megjött a csomag, és pont olyan lett, amilyennek reméltem. Köszönöm!” Semmi nagy dolog,...

Közösségépítés webáruházaknak lépésről lépésre
Facebook reklám

Facebook reklám

Stratégiába illesztett Facebook reklám nélkül baromi nehéz profitábilisan működtetni egy webáruházat. Mivel egy vállalkozás életéből szinte kihagyhatatlan közösségi média felület a Facebook, így naponta láthatunk ilyen-olyan hirdetést, melynek a többsége csak a...

Internetes vásárlás

Internetes vásárlás

Az internetes vásárlás ma már nem kiváltság, nem luxus. Sőt, mindennapi életünk részévé vált. Ez igen kényelmes megoldás, mivel megszabadít az utazás és sorban állás bosszúságától. Az internetes vásárláshoz a vevő számára nem kell más, mint egy olyan eszköz, amely...

Szórólap

Szórólap

A szórólap a mai napig igen erős marketing eszköz, amely nagymértékben hozzájárul vállalkozásod üzleti sikeréhez. Leginkább az offline reklámozásban használják, de egyre jobban elterjed az úgynevezett online formájú szórólap is. Kialakítása könnyűnek tűnhet, de ez...

Üzleti terv

Üzleti terv

Az üzleti terv jellemzően a nagyvállalatoknál készül, pedig kisebb cégek számára is fontos lépés lenne: ugyanis már ebben a fázisban eldőlhet egy vállalkozás sorsa. Ha most szeretnél vállalkozást indítani, vagy már cégtulajdonos vagy, de még nem készítettél üzleti...

Kérdőív

Kérdőív

A kérdőív a legegyszerűbb és legnépszerűbb kutatási módszer, ami nagyszámú adatok gyűjtésére alkalmas. Vállalkozások számára kiváló eszköz piaci igények felmérésére. Például egy új termékkel szeretnéd bővíteni egyik bőrápolási kollekciód, akkor tökéletes megoldás...

Vállalkozás ötletek kezdőknek

Vállalkozás ötletek kezdőknek

Vállalkozás ötletek nélkül nem létezhet. Vállalkozást indítani rengeteg okból lehet, de mindenképpen az elsődleges cél: hogy minimum egy kevés nyereség legyen rajta. Lehet szerelemből is vállalkozni, hisz a csapból is az folyik, hogy csináld amit szeretsz és...

ShopRenter webshop design

ShopRenter webshop design

Shoprenter webshop design… Ez az internetes eladások sarkalatos pontja. Az tiszta sor, hogy egy webáruház készítése, üzemeltetése, még a feltöltése is komoly tudás, legtöbb esetben komoly programozói tudás híján kínszenvedés.  Arról nem is beszélve, hogy a...

Piackutatás módszerei

Piackutatás módszerei

A piackutatás módszerei előtt tisztázzuk, hogy a piackutatás arra való, hogy egy cég, vállalkozás egész pontosan megismerje a piaci helyzetét, lehetőségeit, meghatározza a fejlesztés irányát, a lehetséges termékek körét. Enélkül igen bajos kidolgozni a webáruház...

Blog ShopRenter-en belül

Blog ShopRenter-en belül

BLOG az SR-en belül. Ha a rendszeren belül szeretnétek megoldani, itt van hozzá egy leírás arról, hogy hogyan használom. UPDATE 2016. augusztusától él egy frissítés, amivel picit megkönnyítették a dolgunkat. A “6. Blogolás egyszerűsödése” rész mutatja az új...

Készen állsz

változást hozni a webáruházad marketingjébe?

Segítek felépíteni!