Ma a hibámból megtanultam, mitől és hogyan működik az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza.

A https://www.vadvizihorgaszat.hu/ Goldos SR áruházamhoz MÉG nem kértem NAIH számot, MÉG nincs fent a Fogyasztó Barát ÁSZF (amit ide kattintva kérhetsz), MÉG nincs mögötte komoly marketing, MÉG csak demo. Sőt, próbálom minél jobban eldugni. 😀

Egyelőre tesztelésre és oktatásra használom, hiszen az ügyfeleimnél elért számokat és statisztikákat csak nem mutogathatom. Köt a titoktartás…

(Jövőre azért fogom betolni a Pontybolt szekerét, hogy a Conversific minden csínját-bínját megmutathassam Nektek egy élő, valós webáruházban.)

Demo áruház nanobar

A nanobar ellenére ma úgy kezdtem a reggelt, hogy 2 rendelést is törölnöm kellett. Telefonáltam, elnézést kértem, amiért nem verte ki a szemét a DEMO áruház SR nanobar, elmondtam hogy ez az oldal egyelőre csak tanítási céllal létezik, és természetesen megadtam a termékek beszerzési forrásának összes elérhetőségét. Címet, telefonszámot, honlapot. Sőt, még konkrét kontaktot is, kit érdemes keresni.

Törölt rendelés

Törölt rendelés

Aztán egy full képernyős popupot is beállítottam, hogy mindenkinek tiszta legyen: itt most még nincs kiszolgálás.

Optimonk popup

Optimonk popup

Ügyeskedők és a kóklerek webáruháza – a tanulság?

A vásárlók figyelmetlenek. Nagyon. Főleg, ha a nyakukon a karácsony, és még nincs meg minden ajándék. Nem nézik hogy honnan vásárolnak, hiszen az utánvéttel vagy a személyes átvétellel a pénzük úgyis biztonságban van. (Mondjuk PayPal-lel és bankkártyás fizetéssel is, csak nem tudják…)

Plusz ha el akarod dugni a webshopod, ne SEO-zz. 😉

Az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza viszont csak ideig-óráig fog működni. Aztán a tulajdonosaik meg annyit ülnek majd, mint egy Buddha szobor. Ezek a webshopok nagyon nagy veszélyt jelentenek Rád, és az e-kereskedelemre nézve is.

TEGYÉL ELLENE!

Ha Te jól akarod csinálni, kell egy jó Webshop marketing stratégia – a legegyszerűbb módszer