Ma a hibámból megtanultam, mitől és hogyan működik az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza.

https://www.pontybolt.hu/ Goldos SR áruházamhoz MÉG nem kértem NAIH számot, MÉG nincs fent a Fogyasztó Barát ÁSZF (amit ide kattintva kérhetsz), MÉG nincs mögötte komoly marketing, MÉG csak demo. Sőt, próbálom minél jobban eldugni. 😀

Egyelőre tesztelésre és oktatásra használom, hiszen az ügyfeleimnél elért számokat és statisztikákat csak nem mutogathatom. Köt a titoktartás…

(Jövőre azért fogom betolni a Pontybolt szekerét, hogy a Conversific minden csínját-bínját megmutathassam Nektek egy élő, valós webáruházban.)

Demo áruház nanobar

A nanobar ellenére ma úgy kezdtem a reggelt, hogy 2 rendelést is törölnöm kellett. Telefonáltam, elnézést kértem, amiért nem verte ki a szemét a DEMO áruház SR nanobar, elmondtam hogy ez az oldal egyelőre csak tanítási céllal létezik, és természetesen megadtam a termékek beszerzési forrásának összes elérhetőségét. Címet, telefonszámot, honlapot. Sőt, még konkrét kontaktot is, kit érdemes keresni.

Törölt rendelés

Aztán egy full képernyős popupot is beállítottam, hogy mindenkinek tiszta legyen: itt most még nincs kiszolgálás.

Mitől működik az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza?

Ügyeskedők és a kóklerek webáruháza – a tanulság?

A vásárlók figyelmetlenek. Nagyon. Főleg, ha a nyakukon a karácsony, és még nincs meg minden ajándék. Nem nézik hogy honnan vásárolnak, hiszen az utánvéttel vagy a személyes átvétellel a pénzük úgyis biztonságban van. (Mondjuk PayPal-lel és bankkártyás fizetéssel is, csak nem tudják…)

Plusz ha el akarod dugni a webshopod, ne SEO-zz. 😉

Az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza viszont csak ideig-óráig fog működni. Aztán a tulajdonosaik meg annyit ülnek majd, mint egy Buddha szobor. Ezek a webshopok nagyon nagy veszélyt jelentenek Rád, és az e-kereskedelemre nézve is.

TEGYÉL ELLENE!

Ha Te jól akarod csinálni, kell egy jó Webshop marketing stratégia – a legegyszerűbb módszer

Ez a cikk is érdekelhet:  Facebook reklám