Blog

Mitől működik az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza?

Mitől működik az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza?

Ma a hibámból megtanultam, mitől és hogyan működik az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza.

A https://www.vadvizihorgaszat.hu/ Goldos SR áruházamhoz MÉG nem kértem NAIH számot, MÉG nincs fent a Fogyasztó Barát ÁSZF (amit ide kattintva kérhetsz), MÉG nincs mögötte komoly marketing, MÉG csak demo. Sőt, próbálom minél jobban eldugni. 😀

Egyelőre tesztelésre és oktatásra használom, hiszen az ügyfeleimnél elért számokat és statisztikákat csak nem mutogathatom. Köt a titoktartás…

(Jövőre azért fogom betolni a Pontybolt szekerét, hogy a Conversific minden csínját-bínját megmutathassam Nektek egy élő, valós webáruházban.)

Demo áruház nanobar

A nanobar ellenére ma úgy kezdtem a reggelt, hogy 2 rendelést is törölnöm kellett. Telefonáltam, elnézést kértem, amiért nem verte ki a szemét a DEMO áruház SR nanobar, elmondtam hogy ez az oldal egyelőre csak tanítási céllal létezik, és természetesen megadtam a termékek beszerzési forrásának összes elérhetőségét. Címet, telefonszámot, honlapot. Sőt, még konkrét kontaktot is, kit érdemes keresni.

Törölt rendelés
Törölt rendelés

Aztán egy full képernyős popupot is beállítottam, hogy mindenkinek tiszta legyen: itt most még nincs kiszolgálás.

Optimonk popup
Optimonk popup

Ügyeskedők és a kóklerek webáruháza – a tanulság?

A vásárlók figyelmetlenek. Nagyon. Főleg, ha a nyakukon a karácsony, és még nincs meg minden ajándék. Nem nézik hogy honnan vásárolnak, hiszen az utánvéttel vagy a személyes átvétellel a pénzük úgyis biztonságban van. (Mondjuk PayPal-lel és bankkártyás fizetéssel is, csak nem tudják…)

Plusz ha el akarod dugni a webshopod, ne SEO-zz. 😉

Az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza viszont csak ideig-óráig fog működni. Aztán a tulajdonosaik meg annyit ülnek majd, mint egy Buddha szobor. Ezek a webshopok nagyon nagy veszélyt jelentenek Rád, és az e-kereskedelemre nézve is.

TEGYÉL ELLENE!

Ha Te jól akarod csinálni, kell egy jó Webshop marketing stratégia – a legegyszerűbb módszer

Ez a cikk is érdekelhet:
SEO, keresőoptimalizálás

Author

Mátéh Csaba

Hogy honnan van ehhez bátorságom?
Na és egyáltalán jogom?

’97-től hosszú évekig én voltam az a marketing-nindzsa, aki bár tökéletesen elvégezte a feladatát, mégsem látta soha senki.
• Szinte a kezdetektől ShopRenter-t használok, így a határai és korlátai megkerülésére olyan módszereket dolgoztam ki az évek alatt, amik mára kipróbált, bevált, letesztelt, működő megoldások.
• Aztán 2014-ben és 2015-ben a Facebook Marketing Napok meghívott előadójaként segíthettem cégvezetőknek kihasználni az FB nyújtotta lehetőségeket az áruházukban,
2016-ban az 5 legjobb közt léphettem színpadra az Év marketingese versenyen.
2017-től rendszeresen marketing szemináriumot tartok ShopRenter előfizetőknek, amivel már több mint ezer vállalkozásnak segítettem
2020-ban felkérésre 4 órás marketing előadást tartottam a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak
Minden nap fejlesztjük magunkat és a tudásunkat, mert csak így tudunk a legújabb marketing irányvonalaknak és trendeknek megfelelően kommunikálni a céged nevében, és csak így tudjuk a legújabb technikákat alkalmazni.

Leave a comment

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük