Ma a hibámból megtanultam, mitől és hogyan működik az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza.
A https://www.vadvizihorgaszat.hu/ Goldos SR áruházamhoz MÉG nem kértem NAIH számot, MÉG nincs fent a Fogyasztó Barát ÁSZF (amit ide kattintva kérhetsz), MÉG nincs mögötte komoly marketing, MÉG csak demo. Sőt, próbálom minél jobban eldugni. 😀
Egyelőre tesztelésre és oktatásra használom, hiszen az ügyfeleimnél elért számokat és statisztikákat csak nem mutogathatom. Köt a titoktartás…
(Jövőre azért fogom betolni a Pontybolt szekerét, hogy a Conversific minden csínját-bínját megmutathassam Nektek egy élő, valós webáruházban.)
A nanobar ellenére ma úgy kezdtem a reggelt, hogy 2 rendelést is törölnöm kellett. Telefonáltam, elnézést kértem, amiért nem verte ki a szemét a DEMO áruház SR nanobar, elmondtam hogy ez az oldal egyelőre csak tanítási céllal létezik, és természetesen megadtam a termékek beszerzési forrásának összes elérhetőségét. Címet, telefonszámot, honlapot. Sőt, még konkrét kontaktot is, kit érdemes keresni.
Aztán egy full képernyős popupot is beállítottam, hogy mindenkinek tiszta legyen: itt most még nincs kiszolgálás.
Ügyeskedők és a kóklerek webáruháza – a tanulság?
A vásárlók figyelmetlenek. Nagyon. Főleg, ha a nyakukon a karácsony, és még nincs meg minden ajándék. Nem nézik hogy honnan vásárolnak, hiszen az utánvéttel vagy a személyes átvétellel a pénzük úgyis biztonságban van. (Mondjuk PayPal-lel és bankkártyás fizetéssel is, csak nem tudják…)
Plusz ha el akarod dugni a webshopod, ne SEO-zz. 😉
Az ügyeskedők és a kóklerek webáruháza viszont csak ideig-óráig fog működni. Aztán a tulajdonosaik meg annyit ülnek majd, mint egy Buddha szobor. Ezek a webshopok nagyon nagy veszélyt jelentenek Rád, és az e-kereskedelemre nézve is.
TEGYÉL ELLENE!
Ha Te jól akarod csinálni, kell egy jó Webshop marketing stratégia – a legegyszerűbb módszer