BLog

Lesd el a legjobb webáruház marketing trükköket!

Miért nem hoz eladást a hirdetés, ha a weboldal nem elég meggyőző?

Amikor a hirdetés jó – csak épp senki nem vásárol Van az a tipikus jelenet, amit minden marketinges látott már.A webshop tulajdonos idegesen görgeti a Meta Ads panelt, miközben a kávéja kihűl:– „De hát elér mindenkit…!”– „Sokan kattintanak is…”– „Csak épp senki nem...

Nem hoz eladást a hirdetés

Közösségépítés webáruházaknak – ahol a bizalom az új marketing

Közösségépítés webáruházaknak – Amikor egy komment többet ér, mint egy kampány Volt már olyan, hogy kaptál egy üzenetet, amitől egész nap mosolyogtál?Egy vásárló írt pár sort: „Megjött a csomag, és pont olyan lett, amilyennek reméltem. Köszönöm!” Semmi nagy dolog,...

Közösségépítés webáruházaknak lépésről lépésre
Webshop indítás – így lesz az ötletből működő, profitot termelő vállalkozás
Webshop indítás – így lesz az ötletből működő, profitot termelő vállalkozás

Webshop indítás – így lesz az ötletből működő, profitot termelő vállalkozás

A pillanat, amikor megszületik a webshop-álom Minden webshop egy gondolattal kezdődik.Egy villanással. Valahol egy esti kávé mellett, egy „de jó lenne, ha…” pillanatban.„De jó lenne, ha nem kéne minden hétvégén piacra járnom, hanem online is eladhatnám.”„De jó...

Webshop ötletek – így találd meg a saját utad az online térben – így találd meg a saját utad az online térben
Webshop ötletek – így találd meg a saját utad az online térben – így találd meg a saját utad az online térben

Webshop ötletek – így találd meg a saját utad az online térben – így találd meg a saját utad az online térben

Webshop ötletek –  A „mindenki árul már mindent” tévhite Volt egyszer egy fiatal srác, nevezzük Marcinak.Marci minden reggel új webshop ötlettel ébredt.Egyik nap telefontok, másnap fűszerkeverék, harmadnap motivációs poszterek…Vett egy domaint, regisztrált egy...

SWOT elemzés – így derítsd ki, mi viszi előre (vagy hátra) a vállalkozásod
SWOT elemzés – így derítsd ki, mi viszi előre (vagy hátra) a vállalkozásod

SWOT elemzés – így derítsd ki, mi viszi előre (vagy hátra) a vállalkozásod

A pillanat, amikor a tükör nem hazudik Volt egyszer egy webshop-tulaj, nevezzük Ritának.Rita imádta a termékeit, szorgalmasan posztolt, futtatta a hirdetéseket,és azt mondta magának: „Csak egy kis szerencse hiányzik.” Aztán jött egy kemény hónap.Költségek nőttek,...

Üzleti terv részei – így készíts valóban használható tervet a vállalkozásodhoz
Üzleti terv részei – így készíts valóban használható tervet a vállalkozásodhoz

Üzleti terv részei – így készíts valóban használható tervet a vállalkozásodhoz

Az a bizonyos kávé melletti felismerés Volt egyszer egy vállalkozó, nevezzük Andrásnak.András imádta az ötleteit – hetente jött elő egy új projekttel.Volt webshop, volt szolgáltatás, volt startup-ötlet…És mindegyikbe belevágott teljes erőből. De valahogy egyik sem...

Készen állsz

változást hozni a webáruházad marketingjébe?

Segítek felépíteni!