BLog
Lesd el a legjobb webáruház marketing trükköket!
Marketing ügynökség helyett – miért érdemes saját kézbe venni a webáruházad marketingjét
Marketing ügynökség helyett – A webshop, ami mindig másra várt Van egy történetem.Egy webshop-tulajdonos, nevezzük Gábornak, néhány éve indította el a vállalkozását.Szívét-lelkét beletette: jó termék, korrekt ár, kedves ügyfélszolgálat.De a marketing… az valahogy...
Webáruház marketing fejlesztés – hogyan hoz több forgalmat ugyanaz a rendszer
A marketing, ami működött – tavaly Volt egyszer egy webshop-tulaj, nevezzük Andinak.Andi nem volt kezdő: volt már pár éve működő boltja,stabil termékkör, visszatérő vásárlók, szép kis profit. De 2024-ben valami megváltozott.A hirdetések drágultak, a CTR esett, a...
Miért nem hoz eladást a hirdetés, ha a weboldal nem elég meggyőző?
Amikor a hirdetés jó – csak épp senki nem vásárol Van az a tipikus jelenet, amit minden marketinges látott már.A webshop tulajdonos idegesen görgeti a Meta Ads panelt, miközben a kávéja kihűl:– „De hát elér mindenkit…!”– „Sokan kattintanak is…”– „Csak épp senki nem...
Webáruház forgalomnövelés – A kipróbált checklist, ami tényleg működik
Webáruház forgalomnövelés – Több látogató? Igen. De ne akármilyen. Volt már olyan érzésed, hogy a hirdetéseid szépen pörögnek, a forgalom jön, de valahogy a kassza mégis csendes marad?A grafikon nő, de a bevétel nem?A Google Analytics szerint minden rendben, mégis...
Közösségépítés webáruházaknak – ahol a bizalom az új marketing
Közösségépítés webáruházaknak – Amikor egy komment többet ér, mint egy kampány Volt már olyan, hogy kaptál egy üzenetet, amitől egész nap mosolyogtál?Egy vásárló írt pár sort: „Megjött a csomag, és pont olyan lett, amilyennek reméltem. Köszönöm!” Semmi nagy dolog,...
5 webáruház hiba, amit mindenki elkövet – és te ne tedd!
5 webáruház hiba – Az igazság a webshopok kulisszái mögött Volt egyszer egy webshopos srác. Minden idejét, energiáját, pénzét beletette az álmaiba.Volt logója, termékei, Facebook-oldala… még egy „rólunk” szöveget is írt (vagyis inkább másolt valahonnan, de a...
Webshop marketing – a rendszer, ami elad helyetted (ha jól építed fel)
A webshopod nem egy eladó – te vagy az Képzeld el, hogy nyitottál egy csillogó, új üzletet.Tele van szép termékekkel, mindent gondosan elrendeztél.De a bejárat előtt nincs tábla, a kirakat üres, és az ajtó zárva. Ez a legtöbb webshop ma Magyarországon. Megvannak a...
Webshop indítás – így lesz az ötletből működő, profitot termelő vállalkozás
A pillanat, amikor megszületik a webshop-álom Minden webshop egy gondolattal kezdődik.Egy villanással. Valahol egy esti kávé mellett, egy „de jó lenne, ha…” pillanatban.„De jó lenne, ha nem kéne minden hétvégén piacra járnom, hanem online is eladhatnám.”„De jó...
Webshop marketing tippek – 2026-ban így csináld okosan
Webshop marketing tippek – „Ha csak posztolnék még egyet, biztos beindulna…” Ismerős a gondolat?Reggel átfutod a Facebookot, látod, hogy valaki épp 40 kommentet kapott a legújabb termékfotóra.És te is megpróbálod.Kiteszel valami szépet, frappánsat, esetleg egy...
Termékleírás – a szöveg, ami elad helyetted (ha jól írod meg)
A pillanat, amikor a vásárló majdnem kattint Képzeld el:egy érdeklődő rákattint a hirdetésedre.Megnyílik az oldal.Gyönyörű fotó, letisztult dizájn, jó ár.Már csak egy dolog hiányzik: a meggyőző szöveg. A vásárló görget… olvas… aztán megáll.„Hát… jó ez, de nem...
SEO marketing – így építs láthatóságot, ami elad
Amikor a láthatatlanság kerül sokba Volt egyszer egy webshop-tulajdonos, nevezzük Ádámnak.Mindent megcsinált „ahogy kell”: gyönyörű fotók, gyors szállítás, korrekt árak.Hetente posztolt, hirdetett is.Mégis, amikor beírta a termékei nevét a Google-be, csak annyit...
Piackutatás – így ismerd meg a vásárlóidat, mielőtt elindulsz
A vállalkozás, ami „mindenkinek szól” – és épp ezért senkinek sem Volt egyszer egy lelkes vállalkozó.Megvolt a termékötlet, a név, a logó, a domain, a webshop — minden.Még az első Facebook poszt is kikerült: „Sziasztok! Elindultunk! 🎉 Nézzetek körül, biztos...
Marketing kommunikáció – amikor a márkád végre emberül beszél
A márka, aki nem tudott beszélni Volt egyszer egy webshop.Gyönyörű termékek, gondosan megírt hirdetések, csillogó képek.Mindenki dicsérte.Csak éppen nem vásárolt senki. A tulajdonos (nevezzük Áginak) nem értette:„Hiszen minden le van írva! Ott van az ár, a...
Vállalkozás ötletek – így születnek a működő álomprojektek
Vállalkozás ötletek – A “nagy ötlet” mítosza Volt egyszer egy fiatal srác, nevezzük Daninak.Dani szeretett barkácsolni. Egy nap látott egy TikTok videót arról, hogyan lehet régi bútorokból újat készíteni, és eldöntötte: “Na, ez lesz az én vállalkozásom!”...
Optimalizálás – amikor a gép dolgozik, te pihensz
Az a bizonyos “majd később finomítjuk” Volt egyszer egy webshop-tulajdonos, nevezzük Gábornak.Gábor imádott új kampányokat indítani, termékeket feltölteni, hirdetéseket tesztelni.De amikor valaki megkérdezte tőle, hogy „Na, és mennyit hozott ez a hirdetés?”ő csak...
Webshop ötletek – így találd meg a saját utad az online térben – így találd meg a saját utad az online térben
Webshop ötletek – A „mindenki árul már mindent” tévhite Volt egyszer egy fiatal srác, nevezzük Marcinak.Marci minden reggel új webshop ötlettel ébredt.Egyik nap telefontok, másnap fűszerkeverék, harmadnap motivációs poszterek…Vett egy domaint, regisztrált egy...
SWOT elemzés – így derítsd ki, mi viszi előre (vagy hátra) a vállalkozásod
A pillanat, amikor a tükör nem hazudik Volt egyszer egy webshop-tulaj, nevezzük Ritának.Rita imádta a termékeit, szorgalmasan posztolt, futtatta a hirdetéseket,és azt mondta magának: „Csak egy kis szerencse hiányzik.” Aztán jött egy kemény hónap.Költségek nőttek,...
Blog indítás – így építs tartalomból bizalmat és forgalmat
Blog indítás – A nap, amikor rájössz, hogy nem eladni kell, hanem elmesélni Volt egyszer egy webshop-tulaj, nevezzük Daninak.Minden hónapban új hirdetéseket indított, posztokat írt, kuponokat adott.A forgalom néha nőtt, néha csökkent, de mindig hirdetnie kellett,...
Üzleti terv részei – így készíts valóban használható tervet a vállalkozásodhoz
Az a bizonyos kávé melletti felismerés Volt egyszer egy vállalkozó, nevezzük Andrásnak.András imádta az ötleteit – hetente jött elő egy új projekttel.Volt webshop, volt szolgáltatás, volt startup-ötlet…És mindegyikbe belevágott teljes erőből. De valahogy egyik sem...
Webáruház optimalizálás – így lesz a látogatókból vásárló
A webshop, ami majdnem tökéletes volt Volt egyszer egy webshop-tulaj, nevezzük Rékának.Gyönyörű dizájn, profi termékek, gyors szállítás –de valami mégsem stimmelt. A hirdetések jöttek, a forgalom nőtt, a statisztikák csodásak voltak.Csak épp… nem vásárolt senki....



















