Ne hagyd, hogy az időhiány megakadályozzon az előre lépésben!
Látom, hogy egy nyelvet beszélünk: Te is a világszínvonalú webshopokat szereted – ahogy mi is.
Olyat, ahol lézerpontos a célzás, világos a kommunikáció. Olyan webáruházat, ami vevőközpontú, jól megtervezett, és így kiszámíthatóan szállítja az érdeklődőket, az első- és a visszatérő vásárlókat. Mindezt nyereségesen és lehetőleg anélkül, hogy megszakadnál.
Tudom, a csomagok összekészítésére annyi idő kell, mint minden másra együttvéve. Pedig az időd olyan mint a radír: könnyen elfogy és nem pótolható mással…
Éppen ezért kollégáimmal segítünk neked.
Röviden: hadat üzentünk az unalmas és ötlettelen webáruház marketingnek.
Az első Shoprenter webáruház marketing kivitelező specialista vagyok, és az egyetlen olyan, aki tudását és tapasztalatait a havonta megrendezésre kerülő Webáruház Marketing Szeminárium keretein belül ingyenesen is megosztja a ShopRenter előfizetőkkel.
A marketing kivitelező csapatommal hiszünk abban, hogy a kifogástalan webáruház és a példás marketing mára mindenki számára elérhető és megteremthető.
Kérdezd meg magadtól: mit tehetek az ügyfeleimért, hogy segítsenek elérni a céljaim? A kivitelezésben és a többiben kollégáimmal segítünk.
Hogy honnan van ehhez bátorságom?
Na és egyáltalán jogom?
- ’97-től hosszú évekig én voltam az a marketing-nindzsa, aki bár tökéletesen elvégezte a feladatát, mégsem látta soha senki.
- Szinte a kezdetektől ShopRenter-t használok, így a határai és korlátai megkerülésére olyan módszereket dolgoztam ki az évek alatt, amik mára kipróbált, bevált, letesztelt, működő megoldások.
- Aztán 2014-ben és 2015-ben a Facebook Marketing Napok meghívott előadójaként segíthettem cégvezetőknek kihasználni az FB nyújtotta lehetőségeket az áruházukban,
- 2016-ban az 5 legjobb közt léphettem színpadra az Év marketingese versenyen.
- 2017-től rendszeresen marketing szemináriumot tartok ShopRenter előfizetőknek.
- 2020-ban a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak tartottam 4 órás előadást a marketingről
- Minden nap fejlesztjük magunkat és a tudásunkat, mert csak így tudunk a legújabb marketing irányvonalaknak és trendeknek megfelelően kommunikálni a céged nevében, és csak így tudjuk a legújabb technikákat alkalmazni.