+36204203933 info@srmarketing.hu

Mit tegyek, hogy akciózásnál ne az ablakon szórjam ki a pénzem?
Megoldás: garantáltan működő webshop remarketing kampányok
VIGYÁZAT! Homlokracsapós!

Kampányolsz A konkurenseid pedig ilyenkor csak a töredékét forgalmazzák annak, mint amennyit valójában tudnának. (Ha eddig Te is az asztalon hagytad a pénz egy részét, akkor tartsd meg magadnak ezt a titkot, de mostantól használd ezt a tudást!)

A webshoposok többsége nagyon keményen dolgozik minden nap. Harcol a látogatókért, dolgozik azon hogy ezek a honlaplátogatók vásároljanak, néha pedig kisebb csodát is tesz annak érdekében, hogy a vásárló a lehető leghamarabb megkapja a kért terméket. Ráadásul az is előfordul, hogy kénytelen mondvacsinált kifogásokat is elfogadni a rossz vagy nem fizető ügyfeleitől. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy a megérdemelt profitnak csak egy részét keresi meg… Pedig csak néhány jól összerakott  hirdetés kéne hozzá.

Bemutatkozik a webshop remarketing – Néha ijesztő!

Biztosan előfordult már hogy keresgettél a neten, majd a Facebookra visszatérve szembe jött veled a korábban megnézett cég vagy épp termék reklámja. Nem, nem látnak a fejedbe. Vagyis csak részben.
Ugyanis nem a gondolataidban olvas a marketingesük, egyszerűen csak jól végzi a munkáját. Mondjuk ott voltál a honlapjukon, megnéztél néhány terméket és árat, de végül nem vásároltál. Hát hogy jön ő ahhoz hogy valamit, amit nagyon szerettél volna megvenni, nem adja oda Neked?

Viccesen hangzik? Pedig komolyan gondolom. Mondok egy nagyon morbid, szélsőséges, és tutira fals példát, de ez alapján szerintem pontosan érteni fogod, hogy mire gondolok.

Tegyük fel, hogy csak és kizárólag a Te webshopodban lehet megvenni a rák ellenszerét. Egy beteg vagy egy hozzátartozója valahogy rátalál az oldaladra és megnézi az árakat. Most épp nincs annyi pénze hogy azonnal megvegye, vagy szimplán csak szeretne még tájékozódni, körbenézni a neten. Úgyhogy elkattint, és 10 perc múlva már nem emlékszik arra, hogy hol találta az előbb ezt a tök jó gyógyszert. Szegény nem tudja azt sem, hogy hogy kell megnézni a böngészési előzményeket, így már soha többé nem talál vissza az oldaladra. És hogy mi történik ilyenkor? Konkrétan megöltél egy embert.

Mondtam hogy morbid lesz a példám, de így már érted, mekkora súlya van ennek. Elvégre Te nem eladni akarsz, hanem a forgalmazott termékeiddel megoldod az emberek egy bizonyos problémáját, vagy jobbá teszed az életüket. Szebbek lesznek, egészségesebbek, okosabbak, kipihentebbek, boldogabbak. És ne legyünk álszentek: igen, ezért még pénzt is kapsz.

Most már érted, hogy ha Te lennél a testvérem, miért nem tudnám azt mondani Neked, hogy a remarketing felesleges, hagyd a csudába?

A webshop remarketing alapja – A jó listázás

A remarketing akkor működik jól, ha jó listákat állítasz be. Olyan listákat, amikbe a weboldalad látogatóid teszed, és később ezeknek a listáknak célirányosan hirdethetsz. Ezeknek a listáknak fogsz a későbbiekben hirdetést készíteni. Alapból a rendszer automatikusan is készíthet Neked listákat, mint AdWords esetében például

  • az összes látogatód
  • a konvertált látogatód (ha korábban állítottál be konverziót)
  • hasonló az összes látogatóhoz (ez haladó, a non plus ultra)

Ezt a rendszer egy szabály alapján hozza létre, de szabályokat Te is bármikor hozzá tudsz adni a remarketinghez, tehát egyedi listákat tudsz készíteni.

AdWords és Facebook hirdetés esetében is meg tudod csinálni ezeket a listákat, méghozzá egyszerűbben, mint gondolnád. Ugyanis mind a két fiók esetében a látogatott URL-ek alapján tudsz listákat készíteni.

Ezeknek a listáknak az elkészítését viszont nem most beszéljük meg. Ha szeretnéd szívesen segítek Neked benne, de ha nem haragszol, most inkább konkrét, működő webshop remarketing mintát mutatok.

Elhagyott kosár - webshop remarketing hirdetés

Elhagyott kosár – webshop remarketing hirdetés

0. Elhagyott kosár webshop remarketing

Ezt a webshop remarketing hirdetést KÖ-TE-LE-ZŐ-VÉ TENNÉM webshop tulajdonos számára.
Ennél a webshop remarketing hirdetésnél visszaküldöd a kosár oldalra azokat, akik már jártak ott az elmúlt mondjuk 30 napban, de valamiért nem vásároltak. Meg fogsz lepődni, ha meglátod hogy mennyien vannak.

Célközönség: akik voltak a kosároldalon, de nem vásároltak
URL tartalmazza/egyenlő:
http://www.honlapod.hu/index.php?route=checkout/cart
URL nem tartalmazza:
http://www.honlapod.hu/index.php?route=checkout/success
Cél URL:
http://www.honlapod.hu/index.php?route=checkout/cart

Azt azonban ne feledd, hogy ha a látogatód nem jelentkezett be a webshopodba a korábbi válogatásnál IS és most IS, akkor a remarketing hirdetésből a kosár oldalra érkező látogató üres kosarat fog találni!

(Nagyon rövid a kosár cookie élettartama. Ha a látogatód abbahagyja a pakolászást, akkor a shop rövid időn belül elfelejti a kosár tartalmát. Ez azonban egy üzleti logika kérdése. Ha például a te kosaradban van egy termék és közben valaki más megveszi az egész készletet, akkor a te kosaradban tovább élő termék zavart okozhatna. Na, ezért ilyen rövid a kosár cookie.)

Eddig tetszett amit írtam webshop remarketing kapcsán?

Csak azért kérdem, mert van ám még 12 további remarketing tippem, de…

Ez akkorát üt, nem adom ki a kezemből “csak úgy”.

Válassz!

Kifizeted az árát vagy VIP tag leszel (ingyen) és ajándékba megkapod?



Kérem a
Különleges remarketing tippek sr-hez eBook-ot,
ami a VIP kedvezmény nélkül
ajándék helyett
2.990 forintba kerül







Tudomásul veszem, hogy megrendelésem fizetési kötelezettséggel jár, elolvastam és elfogadom az Általános szerződési feltételeket.

Tetszett? Oszd meg!