Előjelentkezés
- Home
- Előjelentkezés
Építünk valami olyat, ami óriási segítség lesz neked és a webáruházadnak.


🌸 Virágzik a cseresznye a teraszunk előtt. 🌸
Mi pedig a szemed előtt lépésről lépésre felvirágoztatjuk Bandi webshopját, a 🐟 🎣 Lucky Fishing Horgász Webáruházat.
Ez azért ✔️ mérhetetlenül hasznos a számodra, mert minden egyes lépést a lehető legrészletesebben dokumentálunk. Ezen a példán (és több más általunk kezelt saját és ügyfél webáruház példáján) keresztül 🧑🚀 te magad megtanulod, hogy önállóan hogyan fogsz egyre magasabbra jutni a shopoddal.
Együtt kidolgozzuk a stratégiát, szerzünk látogatókat, hírlevél feliratkozókat, javítjuk a konverziókat, növeljük a kosárértéket, a visszatérő, rendszeres vásárlók számát, automatizáljuk amit csak lehet, és természetesen mindent mérünk, tesztelünk, finomítunk.
💸 Bandival már egy ideje együtt dolgozunk. Ha jól emlékszem, talán néhány száz lájkolónál, évi 1-2 MFt forgalomnál álltunk neki, tehát kábé a kezdetektől mutatunk mindent.
🤑 Ha még csak most indulgat az áruházad, no para. Egyszerű, emberi nyelven mutatjuk, hogyan lépkedj előre.
💰 Ha viszont már bejáratott shopod van, akkor se csüggedj. Évi 4 milliárdos webshopost is mentorálok, és ott is sok újat tudtam már eddig is mutatni.
Szóval akár kezdő, akár működő de évi 4 milliárd alatti forgalmú az áruházad, ez a mentor program hasznos lesz számodra.
Hogy honnan van ehhez bátorságom?
Na és egyáltalán jogom?
- ’97-től hosszú évekig én voltam az a marketing-nindzsa, aki bár tökéletesen elvégezte a feladatát, mégsem látta soha senki.
- Szinte a kezdetektől ShopRenter-t használok, így a határai és korlátai megkerülésére olyan módszereket dolgoztam ki az évek alatt, amik mára kipróbált, bevált, letesztelt, működő megoldások. Ezzel együtt a gatya az gatya, a webáruház marketing pedig webáruház marketing. Más motornál máshogy kell beállítani bizonyos dolgokat, de a módszertan és a beállítandó, elvégzendő feladat ugyanaz.
- 2016-ban az 5 legjobb közt léphettem színpadra az Év marketingese versenyen.
- 2017-től rendszeresen marketing szemináriumot tartok ShopRenter előfizetőknek.
- 2020-ban a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak tartottam 4 órás előadást a marketingről.
- Ügyfeleink kínálatában volt már szinte minden: babaruha, cipő, női divatáru, használt ruha, textil varrodáknak, parfüm, vegyiáru, ünnepi dekoráció, lakásdekor, bringa, bor, CNC alkatrészek, kutyatáp, scrapbook, mobiltelefon, orvosi segédeszközök, süti- és tortakészítéshez való eszközök, pecacuccok, kávé, szerszámok, játékok, modellek, óra, ékszer, ásványok és ásványékszerek, robotporszívó, bútor, élelmiszerek, vitaminok, étrendkiegészítők, cukorhelyettesítők, pelenka, kozmetikum, autóalkatrész, papír és írószer, villanyszerelési eszközök, bojli, légkondi, fonal, akvárium, túrafelszerelés, festék, könyv, szivattyú, lakásszigetelő anyagok, selyemsál, konyhagépek, karácsonyfa, de még húsipari légfertőtlenítő is. Azt hiszem, elég széleskörű a tapasztalat. 🙂
- Minden nap fejlesztjük magunkat és a tudásunkat, mert csak így tudunk a legújabb marketing irányvonalaknak és trendeknek megfelelően kommunikálni, és csak így tudjuk a legújabb technikákat IS alkalmazni.
Pontosan azt a módszert mutatjuk meg, amivel ügynökségként minden eddigi ügyfelünkkel és ügyfelünknek dolgoztunk.
👬🏻 Mondhatod, hogy „de hát nincs két egyforma cég, nincs két egyforma ember!”, és igazad van.
Ebben a mentorprogramban stratégiát tanulsz. Vagyis egész pontosan azt, hogy hogyan találd meg a céljaidhoz passzoló stratégiát, és ezt a stratégiát hogyan vidd véghez.
Hajtani foglak. Nagyon. Sokkal több munkád lesz mint eddig volt. Hulla fáradt leszel. De ugye tudod: nincs instant eredmény. ☕ Ez nem poros kávé, hogy csak víz kelljen hozzá. Csak azt kapod a websopodtól, amit bele teszel.
Viszont azt megígérhetem, hogy ha beleteszed magad, 10 hónap alatt egy olyan rendszert építesz fel, ami stabil, kiszámítható profitot termel válsághelyzetben is. Olyat, ahol lézerpontos a célzás, világos a kommunikáció. Olyan webáruházat, ami vevőközpontú, jól megtervezett, és így kiszámíthatóan szállítja az érdeklődőket, az első- és a visszatérő vásárlókat. Mindezt nyereségesen és lehetőleg anélkül, hogy megszakadnál.
Sőt, igazából már az első hónapban zseniális dolgokat állítunk be. Ezekkel annyit kéne keresned, hogy a mentorprogram havidíját boldogan és fejfájás nélkül tudd kifizetni.
Tehát: Webáruház Marketing CSináld Magad MentorProgram.