A Shoprenternél is szét lehet választani lépésekre a pénztár, azaz a “Checkout” folyamatait.

Ez azért jó, mert így látni fogod, hogy hol hagyták el a kosarat. Ebből sokat le lehet szűrni, mert például ha az elhagyások mindig a szállítási módnál vannak, akkor vagy drága a szállítás vagy kevés szállítási mód közül lehet választani.

  1. Első lépésként válaszd ki a célt. Ez lehet “Megrendelés leadása” vagy “Egyéni”, majd kattints a Folytatás gombra
  2. Második lépésként adj neki egy olyan nevet, amiről pontosan tudni fogod hogy mi ez. (Például Vásárlási folyamat)
  3. Harmadik lépésként pedig állítsd be a pénztár oldali lépéseket, azaz a cél részleteit.

Vásárlási folyamat részletei:

Cél egyenlő: /index.php?route=checkout/success

  1. Személyes adatok megadása /index.php?route=checkout/checkout#/customerdata
  2. Szállítási mód megadása /index.php?route=checkout/checkout#/shippingmethod
  3. Fizetési mód megadása /index.php?route=checkout/checkout#/paymentmethod
  4. Vásárlás megerősítése /index.php?route=checkout/checkout#/confirmation

Ha ezzel megvagy, már “csak” a vásárlókat kell várnod, és Analyticsben a Konverziók -> Célok -> Csatornaábrázolás menüpontokból fogod elérni a jelentést.

És még egy dolog! A Viselkedés -> Események -> Áttekintés oldalon is nézd meg a Kosárba rakás tevékenységet, sok-sok okos dolog van ám ott. 😉

Ez a cikk is érdekelhet:  Blog ShopRenter-en belül