Tudni kell, hogy a közösségi oldalak közvetlenül nem értékesítési csatornák, itt sosem fogsz eladni még ha vannak egyesek akik itt árusítanak. A tényleges vásárlás nem itt történik, hanem a...
Mi az a magyar chat és mire jó? Az élő magyar chat a weboldalak, webáruházak egyik legértékesebb szolgáltatása. Félúton a telefonos ügyfélszolgálat és az email között valahol. ez a...
A Google kérdőív remek ingyenes eszköz, melyet vállalkozásodban piacfelmérés céljára is használhatsz. Ahhoz, hogy bármilyen adatot tudj a felhasználóktól gyűjteni, űrlapra van szükséged. Google űrlapok segítségével pedig ezt minden...
A keresőmarketing, azaz a SEM (angolul: Search Engine Marketing) két részből áll. SEA (Search Engine Advertising, vagyis a hirdetés) és a SEO (Search Engine Optimization). Sőt, a SEO további...
Marketing terv felépítése: Sokat megy a szó arról, hogy a vállalkozás, főképp az online business komoly tervezést, odafigyelést igényel. Rengeteg mindent meg szoktunk említeni, előadásokon, szemináriumokon tonnányi online eszköz,...
Marketing eszközök: A vállalkozások döntő többsége kisvállalkozás, akik zömmel egymással versenyezve próbálják elérni a célközönségüket. A legtöbben egyetlen eszközt alkalmaznak, az árversenyt, egymásra licitálva nyomják le az árakat, ami...
A SWOT elemzés példa arra, hogy még ha furcsán is hangzik valami, attól még lehet egy elég egyszerű, ám rendkívül hatékony eszköz az üzleti stratégia kialakítására, tervezésére vagy újratervezésére....
Sokan nem gondolnak rá, pedig a kisebb vállalkozásoknak egyszerűen a brand építés fontos eleme kellene, hogy legyen vállalkozásuk létrehozásakor. Miért fontos annyira márkát építeni? Mert manapság egyre több cég...
Üzleti tervet leginkább vállalkozás indítása előtt célszerű készíteni, de már működő cég esetében is hasznos. Pályázat benyújtása esetén, vagy hitelfelvétel igénylésénél kötelezően csatolandó dokumentum. Az üzleti terv részei is...
A kommunikáció az információk cseréje. Vállalkozóként kiemelkedően fontos számodra, hogy a megfelelő információk időben eljussanak a megfelelő helyre. Éppen ezért lényeges kidolgozni céged számára a kommunikációs stratégia, melyben rögzíteni...