A marketingkommunikáció egy összefoglaló név, amely alatt értjük az összes módot és stratégiát és csatornát, amit egy vállalkozás használ, hogy elérje a közönségét. Ebbe beletartozik maga az üzenet, amit...
A próbavásárlás mind a cégnek, mind a próbavásárlónak hasznos. A cég számára egy valós visszajelzés vállalatának működéséről, az alkalmazottak vevőközpontú alkalmasságáról, vagy épp alkalmatlanságáról. A próbavásárlókat felismerni képtelenség, hisz...
Nem kell bemutatni, mekkora területről beszélünk. A közösségi média robbant és azóta is nő, a leggyorsabban fejlődő trend a történelemben, gyorsabban növekszik, mint anno az Internet maga. Az Internet,...
Annyi létező hirdetési csatorna van, hogy nagyon könnyen el lehet veszni bennük. Menedzsment nélkül az ember nagyon hamar belekeveredik, aztán fel is adja. Igaz, hogy jóval több a tennivaló...
A kontrolling nem más, mint a marketing terv ellenőrzése, monitorozása, hogy a megfelelő ütemben halad-e, hozza-e az elvárt eredményeket.. A kontrolling folyamata jelent méréseket, elemzéseket és természetesen folyamatos megfigyelést,...
A Google webmester eszközök a keresőoptimalizálásban nyújtanak segítséget. Google Search Console néven ismerheted, mely ingyenesen használható regisztrációt igénylő szolgáltatás. Segítségével nyomon követheted egyebek között weboldalad találati listában elfoglalt helyezését,...