Houston, baj van!

Jó honlapon jársz, csak épp rossz aloldalon…

Hogy megtaláld amit kerestél, használd a menüt, a  keresőt, kezdj a főoldalon, vagy menj lejjebb és nézd meg a legfrissebb blogbejegyzéseinket.

Upsell

Upsell

Az upsell egy másik termék, vagy magasabb árú termék felajánlása vásárlás közben. Könnyebb érthetőség végett pár példán keresztül érthetően bemutatom számodra. Webáruházadban valaki épp egy

Tovább olvasom »
Kosárérték

Kosárérték

A kosárérték megmutatja számodra, hogy egy átlagos ügyfél egy vásárlás alkalmával hány forintért vásárol. Webáruház tulajdonosként a legfőbb célod a kosárérték növelése, mely az online

Tovább olvasom »
Stressz

Stressz

A stressz és a marketing lassan szinonímákká olvadnak, annyira képes ez a fajta munka megterhelni az embereket. Ha induló vagy kisvállalkozásként az egész ráadásul a

Tovább olvasom »
SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A SEO tulajdonképpen egy angol mozaikszó, keresőoptimalizálást jelent magyarul ( Search Engine Optimization) azaz SEO. Weboldal tulajdonosként elengedhetetlen az ismerete, és alkalmazása. A felhasználók bármit

Tovább olvasom »
Optimalizálás

Optimalizálás

Egy online vállalkozás sikeres működtetéséhez sok részfeladatra van szükség, majd ezeket kell együtt egy egésszé formálni, hogy rendszerként is hatékonyan működjenek. Egy általános képlet úgy

Tovább olvasom »
Közvélemény kutatás

Közvélemény kutatás

A közvélemény kutatás egy széleskörűen alkalmazott eljárás, ami azt vizsgálja, hogy egy adott eseményhez, vagy termékhez milyen vélemények társulnak. Méri az ismertséget is, hogy az

Tovább olvasom »